OMD Mamaia Constanţa vrea să deschidă o nouă rundă de înscrieri pentru identitatea brandului turistic al staţiunii Mamaia

F.D.
Miscellanea / 23 februarie

OMD Mamaia Constanţa vrea să deschidă o nouă rundă de înscrieri pentru identitatea brandului turistic al staţiunii Mamaia

În urma unui interes impresionant şi a numeroaselor solicitări primite după încheierea primei etape de înscrieri, Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa anunţă că evaluează deschiderea unei noi runde de înscrieri pentru proiectul care defineşte identitatea de brand a staţiunii Mamaia, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

"Mulţumim tuturor pentru entuziasmul şi interesul manifestat până în acest moment, în special celor care au ajuns în etapa semifinalelor concursului şi pe care îi asigurăm că rămân în competiţie. În urma comunicării etapei de vot public a lucrărilor semifinaliste, am primit foarte multe solicitări de participare în concurs. Totodată, ne bucurăm că proiectul nostru a atras atenţia şi sprijinul comunităţii profesionale, iar în următoarea perioadă vom lua o decizie cu privire la paşii următori din concurs. Cu siguranţă valoarea propunerilor va creşte prin integrarea mai multor profesionişti în acest proces, fie prin participarea directă în competiţie, fie prin implicarea lor în calitate de membri ai juriului de specialitate. Evident, propunerile care nu s-au calificat în etapa actuală, nu vor fi reanalizate. Ne gândim să acceptăm alte variante spre o nouă jurizare din partea celor care nu s-au calificat. Fiţi cu ochii pe pagina oficială de Facebook Mamaia Constanţa şi pe website-ul oficial pentru noi informaţii", a declarat George Măndilă, Preşedinte Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa.

Organizatorii vor reveni în cel mai scurt timp cu informaţii suplimentare privind modul în care se va desfăşura această nouă rundă de înscrieri şi cu privire la paşii următori ai concursului.

Înfiinţată în primăvara anului trecut, asociaţia îşi propune să deruleze o campanie amplă de explorare a potenţialului experienţei de vacanţă pe care staţiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. ce identitate bre…?

    ca identitatea era romaneasca… azi e cocalareasca americanizata mafioteasca drogaleasca…. cu vasareasca…. 

    s c c r e t 

APA NOVA
hidroelectrica.ro
aages.ro
fedbet.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Apr. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6687
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1404
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8125
Gram de aur (XAU)Gram de aur357.7647

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
domeniileostrov.ro
edevize.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
everythinghr.live
hipo.ro
32.aicps.ro
roenergy.eu
AIESEC
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb