One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor şi dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidenţiale, de birouri şi mixte de ultimă generaţie din România, anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, semnarea unui memorandum de înţelegere (MOU) cu Ennismore, compania cea mai dinamică din domeniul ospitalităţii, pentru lansarea brandului The Hoxton în România.
Sursa citată precizează:
„The Hoxton Bucureşti va fi situat în imediata apropiere a Facultăţii de Arhitectură. Hotelul va fi construit pe locul a trei clădiri istorice situate la numerele 19, 21 şi 23 de pe strada Academiei, care sunt, în prezent, în curs de restaurare de către One United Properties - o iniţiativă de referinţă, care vizează revitalizarea uneia dintre arterele centrale ale oraşului. Amplasamentul se întinde pe aproximativ 1.300 mp, cu o suprafaţă construită brută planificată de 7.100 mp. Acest proiect face parte din angajamentul extins al companiei pentru sustenabilitate prin regenerare urbană: restaurarea arhitecturii patrimoniale şi reintegrarea acesteia în circuitul public”.
„Suntem bucuroşi să colaborăm cu Ennismore pentru a aduce The Hoxton la Bucureşti. Acest demers subliniază angajamentul nostru de a lansa concepte de lifestyle internaţionale în România, îmbunătăţind în acelaşi timp structura arhitecturală şi culturală a oraşului. Prezenţa unui brand atât de dinamic şi respectat precum The Hoxton se aliniază viziunii noastre pe termen lung de a transforma Bucureştiul într-o capitală europeană vibrantă - deschisă, incluzivă şi din ce în ce mai atractivă atât pentru turişti, cât şi pentru investitori. Această dezvoltare reafirmă, de asemenea, rolul nostru în revitalizarea clădirilor cu istorie şi readucerea lor în ritmul modern al oraşului”, a declarat Victor Căpitanu, co-CEO al One United Properties.
Aceeaşi sursă mai menţionează:
„Acest hotel care are o identitate culturală aparte este conceput pentru a găzdui un număr semnificativ de oaspeţi, oferind o varietate de apartamente şi de camere standard, un mix atent selectat de restaurante şi baruri, spaţii flexibile pentru întâlniri şi evenimente, precum şi un concept specific brandului The Hoxton, de „open-house”, cu o atmosferă primitoare, orientată către comunitate, care conectează atât călătorii, cât şi localnicii.
Noul proiect consolidează şi mai mult parteneriatul strategic cu Ennismore şi este în deplină concordanţă cu strategia One United Properties pentru 2030 de a extinde portofoliul de hoteluri lifestyle şi de a aduce branduri internaţionale de top în România. În urma memorandumului de înţelegere, acordul de administrare hotelieră (HMA) va fi semnat în decurs de 30 de zile”.
„Sosirea The Hoxton în Bucureşti reprezintă mai mult decât simpla deschidere a unui hotel, este o declaraţie puternică a angajamentului nostru de a redefini ospitalitatea în România. Împreună cu Ennismore, aducem unul dintre cele mai emblematice branduri de lifestyle din lume în Europa de Est, dând în acelaşi timp un suflu nou clădirilor vechi din inima oraşului. Acest proiect face parte din obiectivul nostru de a crea destinaţii vibrante, unde designul internaţional şi cultura locală se întâlnesc, în deplină conformitate cu viziunea noastră pentru 2030”, a declarat Riad Abi Haidar, CEO Hospitality, One United Properties.
Sursa citată concluzionează:
„Acesta este al doilea brand internaţional important din domeniul ospitalităţii introdus în România de One United Properties împreună cu Ennismore, după anunţarea Mondrian Bucureşti, un concept hotelier îndrăzneţ, inspirat de arta locală. Situat pe strada Georges Clemenceau, la doar câţiva paşi de Ateneul Român, Mondrian va aduce o combinaţie aparte de inspiraţie autohtonă şi design contemporan, chiar în inima Capitalei”.
Opinia Cititorului