Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online şi parte a Packeta Group, companie de tehnologie şi logistică cu prezenţă extinsă în Europa, îşi extinde infrastructura pe piaţa locală prin deschiderea unui nou centru logistic la Oradea, cu o suprafaţă totală de 5.500 mp, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Noua investiţie permite procesarea a până la 100.000 de colete pe zi şi marchează o etapă strategică în dezvoltarea companiei, pe fondul creşterii accelerate a volumelor din eCommerce.
Centrul este amplasat în CTPark Oradea Cargo Terminal, primul parc industrial din România cu terminal cargo integrat, care oferă acces direct la Aeroportul Oradea şi la reţeaua europeană de transport rutier. Poziţionarea, coroborată cu eliminarea controalelor de frontieră după intrarea României în Schengen, sprijină reducerea timpilor de tranzit pentru coletele cross-border şi conectarea mai eficientă a magazinelor online din România la pieţele europene.
Investiţia include soluţii moderne de automatizare şi digitalizare a proceselor, precum şi tehnologia Direct Print, care asigură procesarea rapidă şi precisă a coletelor. Spaţiul a fost proiectat conform unor standarde internaţionale de sustenabilitate, certificate BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method - unul dintre cele mai utilizate sisteme de certificare verde la nivel global, care evaluează eficienţa energetică şi impactul asupra mediului al clădirilor), ceea ce permite reducerea consumului energetic şi optimizarea fluxurilor de lucru.
Noul centru logistic va fi operat de aproximativ 40 de angajaţi, care beneficiază de programe de instruire continuă şi de dezvoltare profesională, pentru a sprijini gestionarea corectă a volumelor aflate în creştere şi pentru a menţine eficienţa operaţională la standarde ridicate.
„Deschiderea noului centru logistic de la Oradea reprezintă o investiţie esenţială pentru dezvoltarea Packeta România şi confirmă angajamentul nostru de a susţine expansiunea eCommerce-ului pe piaţa locală şi internaţională. Dimensiunea şi capacitatea centrului ne permit să răspundem mult mai eficient cerinţelor clienţilor şi partenerilor şi să conectăm magazinele online din România la pieţele europene. Este o etapă prin care trecem la un nivel superior de performanţă operaţională şi care ne deschide noi perspective de creştere”, a declarat Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.
Extinderea de la Oradea face parte din planurile Packeta România de a consolida reţeaua logistică la nivel naţional şi de a susţine creşterea volumelor procesate, prin investiţii constante în infrastructură modernă şi în optimizarea proceselor logistice, pentru a răspunde aşteptărilor tot mai mari ale clienţilor şi ale magazinelor online.
Opinia Cititorului