Pan Group, unul dintre cei mai importanţi producători din România pe piaţa de morărit şi panificaţie, a încheiat primul trimestru al anului 2009 cu o cifră de afaceri de 19,54 milioane lei.
Potrivit unui comunicat al companiei, cifra de afaceri a cunoscut o creştere cu patru puncte procentuale în primul trimestru al anului 2009 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008. Aceasta se datorează atât activităţilor de marketing şi de vânzări, cât şi efectelor investiţiilor realizate cu partenerii de afaceri.
În primele patru luni ale anului 2009, compania a înregistrat o creştere semnificativă şi a vânzărilor în volum pe produsele long life. Dacă în primele patru luni ale anului precedent acestea au atins 3.550 tone, în perioada similară a anului în curs, vânzările în volum au fost de 4.250 tone. În puncte procentuale, creşterea este de aproximativ 20 la sută.

























































