Piaţa globală de publicitate va creşte în 2012, în ciuda dificultăţilor economice

F. A.
Comunicate de presă / 8 decembrie 2011

ZenithOptimedia estimează un nivel global al investiţiilor în publicitate de 464 miliarde de dolari la sfârşitul anului, cu 3,5% mai mare decât în 2010, pentru a creşte apoi până la sfârşitul lui 2012 la 486 miliarde de dolari - o creştere de 4,7% faţă de 2011 - în ciuda situaţiei economice din Europa şi a temerilor legate de criza datoriilor care ar putea deveni mai gravă, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.

Pentru anii următori se estimează o creştere de 5,2% în 2013 şi 5,8% în 2014.

Această accelerare a creşterii investiţiilor globale este rezultatul evenimentelor ce au loc la patru ani şi al recuperării Japoniei dupa efectele cutremurului din Martie. La fiecare patru ani, Olimpiada de vară, Campionatul European de Fotbal, alegerile prezidenţiale din SUA dar şi din alte ţări, conduc cert către o creştere a pieţei globale.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0263
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3478
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3505
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8911
Gram de aur (XAU)Gram de aur472.9534

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb