Raiffeisen Bank îşi extinde reţeaua teritorială cu o nouă agenţie, recent inaugurată în Vulcan Value Centre din Bucureşti, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Noul spaţiu este unul modern, gândit să vă simplifice accesul la produsele si serviciile bancare.
În ultimii ani, unităţile bancare ale Raiffeisen Bank au promovat pe piaţa din România o serie de transformări în jurul conceptului de Banking 1:1, ca mod de interacţiune şi dialog direct cu clienţii. Rolurile experţilor din agenţii au evoluat, ei fiind degrevaţi de activităţile tranzacţionale de rutină, cum sunt plăţile şi operaţiunile cu numerar, putând, în schimb, să dedice mai mult timp interacţiunilor cu valoare adăugată pentru clienţi şi să fie la dispoziţia acestora cu informaţii legate de serviciile digitale ale băncii, de soluţiile de economisire şi planificare financiară sau cele de creditare.
Potrivit sursei, în agenţii, cu ajutorul tabletelor Smart Finance, experţii Raiffeisen ghidează clienţii în crearea unor planuri financiare adaptate profilului, nevoilor şi veniturilor lor, dar şi a priorităţilor lor de la un anumit moment, cu informaţii financiare practice, utile şi uşor de înţeles. Serviciul acesta, oferit tuturor clienţilor, este gratuit şi nu implică nicio obligaţie de a achiziţiona alte produse bancare.
”Ritmul digitalizării în banking a cunoscut paşi importanţi şi e firesc să continue automatizarea interacţiunilor simple, pe care clienţii preferă să le facă pe telefon, economisind timpul şi efortul de a face un drum la bancă. Însă când vorbim de nevoi complexe - un credit ipotecar sau un plan financiar robust, clienţii simt nevoia să discute cu un specialist al băncii, care să combine factorul uman şi expertiza financiară specifică, împreună cu avantajele prezentărilor şi simulărilor disponibile pe tableta Smart Finance. Este absolut normal să se asigure că înţeleg bine toate aspectele şi caracteristicile alternativelor pe care le au la dispoziţie, că nu le scapă vreun detaliu şi că decizia lor finală este luată în cunoştinţă de cauză şi e cea mai potrivită pentru profilul, nevoile şi obiectivele lor financiare la acel moment. Astfel, activitatea unei agenţii bancare va migra din ce în ce mai mult din zona operaţională, a tranzacţiilor simple şi repetitive către cea de educaţie şi consiliere financiară, acolo unde valoarea adăugată pe care un bun partener financiar o poate crea pentru client este maximizată.” - Monica Udrescu, Director Canale de Vânzare cu Interacţiune Umană, Raiffeisen Bank România.
În prezent, întreaga reţea Raiffeisen Bank care, la nivel naţional, se ridică la 272 de unităţi, operează fără casierii, iar în privinţa tranzacţiilor, clienţii, atât persoane fizice, cât şi juridice, apelează la canalele digitale ale băncii, Smart Mobile, Smart Business, ATM-uri, MFM-uri, echipamente depunere multivalută.
Opinia Cititorului