RAPORT DIGITAL AUTO 2020:Maşina personală redevine opţiunea principală în timpul pandemiei COVID-19

G.U.
Comunicate de presă /

Maşina personală redevine opţiunea principală în timpul pandemiei COVID-19

Restricţiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opţiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-şi folosească propria maşină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, realizat de Strategy&, departamentul de strategie globală din reţeaua PwC, conform unui comunicat de presă.

Astfel, preferinţa pentru modalităţile alternative de mobilitate s-a redus cel mai mult în Germania, unde 77% dintre respondenţi intenţionează să le folosească mai puţin. Tendinţa este aceeaşi în SUA (56%) şi în China (51%). În timp ce în China şi în SUA, consumatorii utilizează în principal propriul vehicul, în Germania, recurg în aceeaşi măsură la maşina personală, bicicletă şi mersul pe jos.

Daniel Anghel, Partener şi Lider pentru Industria Auto, PwC România, a declarat: "La începutul acestui an, estimările indicau o creştere a preferinţei consumatorilor pentru platformele de mobilitate şi a modalităţilor de proprietate alternative în detrimentul propriilor automobile. Pandemia a inversat, cel puţin o vreme, această tendinţă. Oamenii sunt foarte preocupaţi de sănătate şi, ca urmare, caută modalităţi de mobilitate care le oferă mai multă siguranţă. Din acest motiv, vor continua să folosească platformele de mobilitate în măsura în care acestea vor reuşi să le câştige încrederea prin măsurile de igienă şi protecţie care sunt acum mai importante decât preţurile reduse".

Potrivit comunicatului, consumatorii apreciază tot mai mult confortul şi tehnologiile cu care sunt echipate automobilele proprii, fapt care impulsionează dezvoltarea segmentului de automobile conectate, autonome şi electrice, pe termen mediu şi lung. Siguranţa şi navigaţia sunt cele mai importante, urmate îndeaproape de gestionarea vehiculelor şi de funcţiile vehiculului ca serviciu.

Motoarele pe benzină continuă să fie cele mai căutate atât în Germania, cât şi în SUA. În schimb, în China, 68% dintre consumatorii cu vârsta sub 40 de ani preferă motoarele electrice, comparativ cu doar 46% în Germania şi 37% în SUA.

Astfel, vehiculele electrice cu baterii (BEV) vor reprezenta 17% din vânzările de vehicule noi din Uniunea Europeană şi 19% din cele din China până în 2025. În SUA vor avea o pondere de doar 5% până în 2025, din cauza unui sprijin guvernamental redus.

Parcul auto din Europa este estimat să scadă cu 1,2% până în 2035. În SUA va creşte cu 1,1%, şi în China, cu 3,9%, în funcţie de specificul fiecăreia: creşterea cererii de mobilitate (China), preferinţele clienţilor privind mobilitatea comună (cea mai mică în SUA) şi durata medie de viaţă a unui vehicul (cea mai mare în Europa).

Rezultatele complete ale primei părţi a raportului "Digital Auto Report 2020" pot fi găsite aici. În a doua şi a treia parte a "Digital Auto Report 2020" vor fi publicate evoluţia şi previziunile pieţei. Sondajul privind preferinţele de mobilitate inclus în raport a fost efectuat în rândul a 3.000 de consumatori din Germania, SUA şi China.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
BTPay
elco

Curs valutar BNR

02 Dec. 2020
Euro (EUR)Euro4.8721
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0434
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4931
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.3981
Gram de aur (XAU)Gram de aur237.9394

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cramele Cotnari
Aratoys
hygienium.com
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale

ENGLISH SECTION

more articles

Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatservicii curatenie