RBS România lansează un nou serviciu de operaţiuni bancare prin telefon, Phone Banking, prin care clienţii săi îşi vor putea administra finanţele personale şi vor putea efectua tranzacţii bancare sunând la RBS Call Centre, a anunţat banca, azi, într-un comunicat.
Noul serviciu se adresează clienţilor de retail şi va fi disponibil non-stop, clienţii trebuind să sune la RBS Call Centre şi să solicite tranzacţia dorită. Detaliile privind contractarea acestui serviciu sunt disponibile la RBS Call Centre, pe pagina de internet a băncii sau în sucursalele sale.
Prin serviciul Phone Banking, clienţii RBS au acces la conturile lor şi pot efectua operaţiuni bancare de transfer de fonduri, plata utilităţilor, constituire sau lichidare de depozite la termen, schimb valutar, deschidere sau închidere de cont curent şi diverse alte operaţiuni, de la cele standard la cele mai complexe.
"Ceea ce ne dorim este să dezvoltăm produse şi servicii care să le ofere clienţilor o mai mare mobilitate, precum şi posibilitatea de a alege modul în care îşi administrează timpul şi banii. Procesul a început acum câţiva ani prin dezvoltarea canalelor alternative de efectuare a plăţilor", a declarat directorul de retail pe România al RBS România, Haris Hanif.














































