CEC Bank continuă procesul de revizuire a conturilor clienţilor care deţin produse care nu se mai regăsesc astăzi în oferta băncii, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Astfel, pentru a oferi tuturor clienţilor posibilitatea de a utiliza produsele şi serviciile din oferta actuală a băncii, precum şi pentru a le asigura acestora o gestionare eficientă a disponibilităţilor din conturi, CEC Bank invită clienţii care deţin produse retrase din ofertă să se prezinte la cea mai apropiată unitate a băncii pentru a obţine detalii suplimentare şi pentru a dispune reglementarea situaţiei conturilor.
Radu Graţian Gheţea, Preşedintele CEC Bank, a declarat: "Prin revizuirea portofoliului de conturi ale clienţilor, CEC Bank continuă proiectul iniţiat la sfârşitul anului 2009, de îmbunătăţire a calităţii produselor şi serviciilor oferite. În prezent, un număr de cca. 3,3 milioane clienţi persoane fizice beneficiază de produse şi servicii competitive: depozite la termen, conturi curente, credite, carduri etc. Le mulţumim pe această cale tuturor clienţilor noştri şi îi invităm să apeleze cu încredere la întreg spectrul de servicii din oferta băncii".