Revolut, banca digitală europeană cu peste 4,5 milioane de clienţi persoane fizice în România, anunţă azi lansarea conturilor de economii în lei pentru clienţii din segmentul corporate, cu o ofertă care poziţionează dobânda acordată printre cele mai atractive din piaţă (de până la 4% pe an), potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Noul produs este un răspuns la provocările cu care se confruntă companiile şi antreprenorii în gestionarea propriilor fonduri, aşa cum rezultă şi dintr-un studiu realizat de Dynata pentru Revolut Business. Potrivit acestei cercetări, 49% dintre companiile europene şi 39% dintre cele româneşti spun că accesul la instrumente de economisire reprezintă o provocare pentru ele.
Revolut Business, soluţia all-in-one pentru companii oferită de Revolut, include instrumente de plăţi, gestionarea cheltuielilor şi tranzacţii internaţionale, în timp ce le oferă companiilor româneşti mai multe avantaje competitive, inclusiv: plăţi internaţionale cu costuri reduse, conturi multivalutare, carduri corporative inteligente, instrumente financiare automate - şi acum, oportunitatea de a câştiga zilnic, inclusiv în week-end, din dobânda pentru fondurile de rezervă.
Revolut Business continuă să crească în popularitate în rândul companiilor din România, reprezentând o alternativă la serviciile bancare tradiţionale: o soluţie modernă, integral digitală, care permite companiilor să aibă acces la fondurile lor fără bariere, cu comisioane mai mici pentru servicii bancare zilnice mai rapide, mai puţine bătăi de cap cu activităţi administrative, instrumente de securitate avansată, protecţie împotriva fraudelor, informaţii în timp real şi o serie de automatizări şi integrări cu diverse platforme. Drept urmare, în România, potrivit datelor interne ale Revolut, volumul lunar al tranzacţiilor a depăşit 500 milioane de euro, în creştere cu 72% faţă de anul precedent.
Conform sursei, la nivel global, Revolut Business a identificat o cerere în creştere pentru conturile de economisire, având deja depozite de peste 1 miliard de euro, deţinute în produse de trezorerie, de la lansarea la nivel global. Revolut Business îşi extinde astfel suita de instrumente financiare care ajută companiile să îşi sporească rezerva de fonduri şi se poziţionează pe piaţa locală ca un cont bancar principal pentru companiile româneşti.
Revolut Business intenţionează să continue diversificarea gamei de produse puse la dispoziţia companiilor de diverse dimensiuni, pe piaţa locală, cu o ofertă care se adresează atât afacerilor orientate spre piaţa internă, cât şi celor care vor să aibă acces la pieţele globale.
„În studiile noastre, am regăsit deseori menţiuni ale clienţilor care se declarau îngrijoraţi de dobânzile mici oferite de bănci. De aceea, după o analiză atentă a pieţei, am decis să lansăm acest produs de economisire în lei care le oferă clienţilor acces la o dobândă mai avantajoasă, cu acces instant la fonduri, completând portofoliul nostru de produse din România. Încă de la lansare, obiectivul Revolut Business a fost acela de a rezolva cele mai multe dintre problemele cu care se confruntă companiile pe măsură ce se dezvoltă şi caută tot mai multă eficienţă financiară, dovedind că suntem o alternativă reală şi inteligentă la oferta băncilor clasice”, a declarat James Gibson, General Manager Revolut Business.
Opinia Cititorului