Revolut, lider global în industria fintech, a inaugurat azi noul său sediu central din Londra, în Canary Wharf, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Acest eveniment strategic confirmă legăturile profunde ale companiei cu Regatul Unit şi confirmă viziunea sa de a se impune ca o companie fintech de top în industria serviciilor financiare.
Cu aceeaşi ocazie, Revolut a anunţat că îşi consolidează poziţia de lider în domeniu, depăşind 65 de milioane de clienţi la nivel global, din care 12 milioane în Regatul Unit. Revolut a mai anunţat că ţinteşte atingerea pragului de 100 de milioane de clienţi până la jumătatea anului 2027, precum şi extinderea în mai mult de 30 de pieţe noi, până în 2030.
Conform comunicatului, pentru a susţine aceste planuri de creştere, Revolut intenţionează să investească peste 11,5 miliarde de euro în următorii cinci ani, ceea ce va conduce la crearea a peste 10.000 de locuri de muncă, la nivel global. Aceste planuri includ investiţiile în regiunile cu o creştere susţinută, de circa 3,4 miliarde de euro în piaţa britanică, 1 miliard de euro în pieţe din vestul Europei şi în principal pentru viitorul hub din Franţa, 500 de milioane de dolari în investiţiile din Statele Unite (SUA). Investiţiile vor contribui la creşterea constantă şi a altor regiuni din Europa sau la lansarea operaţiunilor în pieţe noi din America Latină, APAC, Orientul Mijlociu.
„Încă de la fondarea companiei, misiunea noastră a fost aceea de a simplifica pentru clienţi interacţiunile lor cu banii şi viziunea noastră de a deveni prima bancă globală cu adevărat este o expresie a acestei misiuni. De la primele zile ale companiei, aici, în Regatul Unit, am crescut pentru a fi la dispoziţia a peste 65 de milioane de clienţi la nivel global şi evenimentul de azi, deschiderea noului sediu global al Revolut, este doar un nou start spre viitor. Acest sediu nou ne va impulsiona să creştem şi mai mult, spre următoarea bornă importantă - 100 de milioane de clienţi", a declarat Nik Storonsky, CEO & Co-fondator Revolut.
Viziunea Revolut pentru creştere globală se bazează pe patru direcţii majore: expansiune internaţională, produse inovatoare, creşterea susţinută a Revolut Business şi parteneriate strategice unice.
Potrivit sursei, compania a făcut paşi importanţi în mai multe regiuni:
-America Latină: În timp ce lansarea Revolut ca bancă în Mexic ar trebui să se realizeze anul viitor, fintech-ul a continuat să avanseze şi cu planurile privind lansarea în Columbia sau Argentina, având în plan să aplice şi pentru altă licenţă bancară, în 2025.
-APAC: După obţinerea licenţei de plăţi, în aprilie 2025, în India, Revolut se pregăteste de lansare. Compania a stabilit deja deschiderea unui nou hub tech în Filipine, un pas necesar pentru a susţine activitatea desfăşurată pe mai multe fusuri orare, şi face paşi importanţi în obţinerea licenţelor în Australia şi Noua Zeelandă.
-Africa şi Orientul Mijlociu: Revolut face primii paşi şi în Africa, începând cu Africa de Sud, şi a obţinut aprobarea de principiu pentru licenţa de plăţi în Emiratele Arabe Unite.
-Europa: În mai, Revolut a anunţat crearea unui nou sediu pentru Europa de Vest la Paris, precum şi intenţia de a obţine o licenţă bancară în această ţară. De asemenea, în 2025, compania a anunţat deschiderea de sucursale locale, în 2025, în Portugalia şi Belgia.
Produse inovatoare - Vlad Yatsenko, Chief Technical Officer şi co-fondator al companiei, alături de Tara Massoudi, director general pentru Produse Premium, au prezentat detalii despre planurile legate de produsele companiei, inclusiv despre adopţia inteligenţei artificiale şi serviciile de private banking. Cu o preocupare constantă pentru inovaţie, compania îşi va duce mai departe proiectele care urmăresc crearea unui ecosistem financiar global prin care Revolut îşi va păstra avansul faţă de piaţă şi va satisface nevoile celor peste 65 de milioane de clienţi care realizează peste un miliard de tranzacţii pe lună.
Evoluţia Revolut Business - Revolut Business îşi continuă creşterea susţinută. Directorul general Revolut Business, James Gibson, a anunţat că, recent, platforma a atins venituri anuale de 1 miliard de dolari. Pe măsură ce activităţile de Acquiring ale diviziei B2B deservesc tot mai mulţi comercianţi, pentru care procesează peste 4 milioane de plăţi pe lună, Revolut Business îşi confirmă poziţia de lider şi în segmentul B2B, în industria fintech.
Parteneriate strategice - După ce, recent, compania a anunţat parteneriatul global cu viitoarea echipă Audi F1, directorul echipei Jonathan Wheatley şi Antoine Le Nel, Chief Growth şi Marketing Officer Revolut au anunţat împreună planurile de colaborare în cadrul acestui parteneriat, care includ şi o ediţie specială carduri personalizate în comun.
Opinia Cititorului