Românii sunt mai critici online decât offline

F. A.
Comunicate de presă / 20 decembrie 2011

GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.

Concluziile studiului arată că mediul principal de transmitere word of mouth (WOM) este prin viu grai. 94% dintre respondenţi menţionează comunicarea faţă în faţă ca fiind pe primul loc în clasamentul mediilor în care generează WOM, iar 5% precizează pe primul loc transmiterea telefonică pentru astfel de mesaje. În mediul offline românii generează mai mult WOM pozitiv decât negativ.

În mediul online, spre deosebire de cel offline, oamenii generează într-o măsură mai mare WOM negativ decât pozitiv. Pentru generarea WOM online, românii folosesc în principal "messengerul", urmat la mare distanţă de e-mail, forumuri şi reţelele de socializare.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

digi.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Dec. 2025
Euro (EUR)Euro5.0920
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3312
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4410
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8138
Gram de aur (XAU)Gram de aur595.7096

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mozart
Schlumberger
raobooks.com
cofetariiledelice.ro
leonidas-universitate.ro
Viva
metalshow-tib.ro
hiperambrozia.com
le-chateau.ro
novaplus.ro
cpbucharest.ro
Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb