RTC intră pe piaţa produselor promoţionale

F.A.
Comunicate de presă / 15 noiembrie 2013

RTC Proffice Experience, furnizor de soluţii pentru birouri, vizează o cotă de 5% pe piaţa produselor promoţionale în urma extinderii portofoliului în această zonă, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Ca urmare a cererii din piaţă, RTC Proffice Experience a decis să intre pe piaţa produselor promoţionale lansând în luna Octombrie a acestui an un catalog dedicat gamei de promoţionale.

Astfel, RTC oferă articole inscripţionabile tradiţionale, precum instrumente de scris, textile (tricouri, sepci), căni sau electronice, articolele pentru călătorie, timp liber şi distracţie, dar şi agende si calendare, arată sursa citată.

"Pe baza cererii de până acum, estimez că în decurs de doi ani segmentul produselor promoţionale va genera cel puţin 10% din veniturile companiei. Ţintim un loc în top 5 furnizori de produse promoţionale", a explicat Gabriel Mureşanu.

RTC Proffice Experience oferă, pe lângă produsele promoţionale, şi servicii de personalizare: grafică şi design publicitar, imprimare de logo-uri şi alte imagini pe produsele comandate.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
fngcimm.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0550
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4541
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3926
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0107
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.7388

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
tibco.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
energyexpo.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb