Ryanair a anunţat că îşi va închide programul de fidelizare a pasagerilor care zboară des, deoarece clienţii au profitat prea mult de beneficiile oferite de acesta, conform mass-media, de unde urmează să relatăm.
Compania aeriană low-cost a anunţat că închide programul care oferea avantaje precum reduceri la zboruri, locuri rezervate gratuit pentru până la 12 zboruri pe an şi asigurare de călătorie.
Ryanair a transmis că 55.000 de pasageri s-au înscris în programul Prime, ceea ce a adus companiei venituri de 4,4 milioane de euro din taxe de abonament. Însă clienţii au primit beneficii de peste 6 milioane de euro, ceea ce a făcut ca programul să fie o pierdere pentru companie.
„Acest proiect-pilot a costat mai mulţi bani decât a generat. Acest nivel al numărului de membri sau al veniturilor din abonamente nu justifică timpul şi efortul necesare pentru a lansa lunar vânzări exclusive de locuri Prime pentru cei 55.000 de membri Prime ai noştri”, a declarat Dara Brady, directorul de marketing al Ryanair.
Compania a spus că va reveni la oferirea de reduceri „tuturor clienţilor noştri, şi nu acestui grup restrâns de 55.000 de membri Prime”.




















































Opinia Cititorului