Sempasi îşi extinde afacerile pe plan extern şi vizează triplarea cifrei de afaceri în 2021

G.B
Companii / 07 septembrie

 Mihai Nica

Mihai Nica

La un an de la lansare, Sempasi, primul gadget 100% românesc din segmentul beauty&skincare, anunţă extinderea pe piaţa internaţională estimând o triplare a cifrei de afaceri. Brandul creat de antreprenorul Mihai Nica a fost lansat în 2020 cu o investiţie de 200.000 de euro, iar pentru extinderea pe piaţa externă acesta a alocat un buget de 100.000 de euro. Compania vizeză o triplare a cifrei de afaceri în 2021, până la 1 milion de lei, conform unui comunicat remis redacţiei.

Poptrivit sursei citate, Mihai Nica, antreprenor cunoscut în piaţa de business ca fondator Tehmag - furnizor de utilaje şi echipamente industriale şi-a extins în anul pandemiei expertiza din zona de investiţii către un nou segment de piaţă, de data aceasta cu adresare directă către consumator, fondând Sempasi - brand de gadgeturi dedicate segmentului beauty & skincare. Valoarea iniţială a investiţiei a fost de 200.000 euro, iar gadgeturile de înfrumuseţare au ajuns în 2020 în reţeaua de distribuţie a marilor retaileri de profil - Douglas, Mariounnaud, Notino, Xpert Beauty, Best-Value, Altex, MakeUp etc. Prin intermediul lanţurilor de distribuţie internaţionale, Sempasi a depăşit graniţele, ajungând astfel în magazine din 24 de ţări.

În Q4 al acestui an, Sempasi va intra pe piaţa internaţională prin intermediul magazinului propriu, care va onora comenzile directe din Marea Britanie, Franţa, Italia, Spania, Germania şi Ungaria. Investiţia în această extindere este de 100.000 de euro.

Am creat aceste dispozitive inteligente de întreţinere personală pentru a putea oferi proceduri de beauty la nivel profesional acasă sau oriunde călătoreşti. Sempasi dispune de o tehnologie de vârf, are o eficacitate demonstrată şi confirmată de clienţi, iar obiectivul nostru este ca acest brand românesc să fie recunoscut şi la nivel internaţional. Piaţa dinamică şi în creştere ne dă motive să estimăm că extinderea europeană prin intermediul magazinului propriu va genera 20% din totalul vânzărilor în următorul an, a precizat Mihai Nica, fondator Sempasi.

În 2020, peste 95% din cifra de afaceri a fost generată de vânzările online, însă procentul se anunţă mai echilibrat anul acesta, pe fondul extinderii reţelei de parteneri cu distribuţie în offline şi reducerilor restricţiilor cauzate de pandemie. Astfel, vânzările online vor reprezenta 50% din afaceri, cea mai mare parte dintre acestea fiind generate de canalul propriu de vânzare.

În prezent, comanda medie pe Sempasi.com este de 150 de euro, iar, pe fondul gradului ridicat de recurenţă, valoarea per client este de 300 de euro/an. Extinderea către noi pieţe, alături de lansarea de noi produse din perioada următoare, va avea un impact şi asupra comenzii medii, care potrivit estimărilor va creşte cu 20%.

Intrarea pe şase pieţe europene este un pas important, primul dintr-o serie de acţiuni ce vizează o prezenţă internaţională puternică a brandului Sempasi. Ne dorim ca o treime din vânzările online totale să fie făcute prin canalul propriu, iar la acest lucru va contribui şi extinderea gamei de produse cu noi dispozitive de înfrumuseţare, dar şi produse de skincare, în următoarele 6 luni - 1 an, a mai precizat Mihai Nica.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Videoconferinţa “Sănătate şi FARMA - Sistemul sanitar, sub valul al IV-lea”
Dtlawyers
BTPay
Apanova

Curs valutar BNR

18 Oct. 2021
Euro (EUR)Euro4.9481
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2724
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.6125
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8686
Gram de aur (XAU)Gram de aur241.9692

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

eximbank.ro
certificateorigine.ro
gerocossen.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
invietraditia.ro
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro