Singurul creativ român câştigător al unui loc la "Clio Young Creatives" face parte din echipa "Leo Burnett"

C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 2 mai 2006

După ce trei ani consecutiv, Leo Burnett România a ajuns în finala prestigiosului festival de la Clio, anul acesta Mihnea Gheorgiu, junior copywriter la Leo Burnett este singurul creativ român finalist al programului "Future Gold: Young Creatives". Pe baza celor şase lucrări înscrise în concurs, tînărul creativ de la Leo Burnett a ajuns în finala Clio Young Creatives, alături de cei mai buni 11 tineri creativi din întreaga lume. Mihnea Gheorghiu va participa alături de ceilalţi tineri creativi la Festivalul de la Clio, din Miami, în perioada 13-16 mai.

Pe baza unui brief creativ, finaliştii vor prezenta proiectul final în faţa clientului şi a membrilor delegaţiilor participante la festival. Cîştigătorul va fi selectat de către client şi va fi premiat în cadrul galei de decernare a premiilor, pe data de 15 mai a.c

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
fngcimm.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0730
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4781
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4280
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0028
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.6088

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
tibco.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
energyexpo.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb