SIVA Uniforms, unul dintre cei mai mari producători de îmbrăcăminte de lucru personalizată din România, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de aproape 3 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de nivelul de 2 milioane în 2023, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Pentru 2025, an în care compania aniversează 13 ani de activitate, SIVA Uniforms îşi propune să atingă pragul de 4 milioane de euro, în creştere de 33%, ca urmare a creşterii cererii pentru uniforme confecţionate din materiale calitative şi cu design personalizat.
„Treisprezece ani în business sunt o mare reuşită, mai ales într-un domeniu atât de competitiv precum cel al confecţiilor. Cheia succesului nostru stă în multă muncă, într-o echipă valoroasă, în ambiţie, perseverenţă şi, mai ales, în încrederea pe care am construit-o în jurul oamenilor noştri: colegi, parteneri, clienţi. De aceea, sunt recunoscătoare tuturor colegilor, partenerilor şi clienţilor noştri pentru tot ce am primit de la ei. Piaţa românească are un potenţial uriaş de dezvoltare, iar în ultimii ani am observat o schimbare în mentalitatea companiilor: tot mai multe investesc în imaginea angajaţilor şi în confortul lor la locul de muncă. Uniforma nu mai este doar un element de identificare, ci devine parte din cultura organizaţională, un instrument de brand şi o formă de grijă faţă de oameni. Acestea sunt motivele pentru care suntem hotărâţi să continuăm să investim, să inovăm şi să le oferim clienţilor noştri produse din ce în ce mai bune,” afirmă Silvia Melcescu, fondatoarea şi acţionarul unic al companiei.
Fabrica SIVA Uniforms este amplasată în cartierul bucureştean Berceni şi are aproximativ 80 de angajaţi. Aceasta deserveşte circa 200 de clienţi din România şi Europa, prin brandul SIVA Uniforms, parte a companiei-mamă Elite Uniforms & Community.
Domeniile în care uniformele personalizate sunt tot mai căutate sunt retailul, curieratul, HoReCa, sănătatea şi construcţiile. Pe piaţa internă, compania şi-a consolidat prezenţa în contextul în care tot mai multe firme româneşti solicită uniforme realizate din materiale superioare, uşor de întreţinut, cu design personalizat, iar în plan extern se concentrează pe extinderea relaţiilor existente şi oferirea unui nivel ridicat de servicii.
De asemenea, compania beneficiază de un lanţ de aprovizionare solid, colaborând cu furnizori din întreaga Europă, iar evoluţia pieţei materiilor prime îi permite o abordare mai eficientă în relaţia cu partenerii. O direcţie nouă în dezvoltare pentru companie este cea a uniformelor şcolare, domeniu în care SIVA Uniforms are în derulare mai multe proiecte cu instituţii educaţionale din mai multe regiuni ale ţării.
De la începutul anului 2025, numărul angajaţilor a crescut cu peste 30% faţă de 2024, iar compania continuă recrutările pentru extinderea echipei.
Opinia Cititorului