Studiu Rentrop&Straton: Doar 34,4% din companiile româneşti folosesc Internetul ca mediu de promovare

F.A.
Comunicate de presă / 24 aprilie 2012

Când se discută despre platformele de promovare online folosite de către companii, serviciile Google (AdWords & AdSense ) sunt utilizate constant de aproape jumătate din managerii companiilor respondente, potrivit studiului "Perspective ale utilizării publicităţii online de către companiile din România" realizat de Divizia Market Research a grupului româno-german Rentrop&Straton, conform unui comunicat remis redacţiei.

Majoritatea respondenţilor (69,1%) distribuie bugetul de publicitate online pe campanii de la care au aşteptări pe termen scurt sau mediu privind creşterea volumului de vânzări.

În relaţia cu clienţii, companiile folosesc o serie de instrumente de marketing în mediul online, dintre care cele mai utilizate sunt site-urile Web (25,2%), publicitatea pe internet (24,2%), e-mail marketing (18,8%) şi relaţii publice online (16,3%).

Comanda carte
Conferinţa BURSA “Piaţa financiar-bancară 2025”
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

06 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0422
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4152
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3743
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9763
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.4646

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
aiiro.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb