Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români ar achiziţiona dispozitive Smart Home iar primul loc din casă unde le-ar integra este bucătăria

Comunicate de presă / 23 septembrie

În contextul creşterii apetitului populaţiei pentru noile tehnologii, inteligenţă artificială şi realitate virtuală, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel naţional despre gradul de penetrare a dispozitivelor smart în România pe categorii de soluţii inteligente, dar şi intenţia de cumpărare în rândul românilor. Studiul Reveal Marketing Research s-a realizat la nivel naţional pe un eşantion de 1.007 respondenţi, în perioada 16.07.2021 - 22.08.202.

Astfel, 67% dintre românii care declară că intenţionează să achiziţioneze dispozitive de tipul Smart Home ar alege să le integreze în bucătărie (54%), dormitor (25%) şi living (18%).

63% dintre români sunt dispuşi să plătească până la 3000 de euro pentru electronice şi electrocasnice smart

Potrivit studiului realizat de Reveal Marketing Research, cei mai mulţi dintre respondenţi sunt dispuşi să investească în dispozitive smart şi îşi doresc în special electrocasnice smart - cuptor, maşină de spălat, etc. (53%), electronice smart - prize smart, întrerupătoare smart, tv smart, etc. (50%) şi sisteme smart - sisteme de supraveghere, automatizări smart, etc. (43%). Doar 38% dintre respondenţi declară că ar investi în automatizarea unei uşi - uşa să poată fi controlată cu ajutorul unei aplicaţii.

De asemenea, studiul Reveal Marketing Research mai arată că, în noua eră digitală, deciziile de cumpărare nu mai sunt influenţate de criterii precum vârstă, venit, educaţie sau regiune geografică. Importante sunt acum siguranţa şi confortul (53%), iar eficienţa energetică se află pe locul doi ca importanţă, fiind menţionată de către 4 din 10 respondenţi. Toate acestea se traduc printr-o creştere a interesului faţă de produsele şi serviciile digitale pe care, conform studiului realizat de Reveal Markeing Research, 21% dintre români şi le doresc deja (57%).

Folosirea dispozitivelor smart este cheia unui trai smart

Potrivit studiului, cei care declară că işi doresc să integreze dispozitive smart in propria locuinţă cred că folosirea unor astfel de dispozitive contribuie la un trai mai confortabil (56%). De asemenea, un trai smart mai înseamnă optimizarea spaţiului de acasă şi eliminarea surplusului (47%) precum şi planificarea consumului şi reducerea risipei alimentare (46%).

Totuşi, patru din zece locuinţe din România au deja integrate soluţii smart

Circa 42% dintre locuinţele din România au deja integrate dispozitive inteligente, potrivit studiului Reveal Marketing Research. Conform datelor, sufrageria este primul loc în care respondenţii declară că au integrat deja dispozitive smart (52%). Topul este completat de bucătărie (25%) şi dormitor (28%).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Videoconferinţa “Sănătate şi FARMA - Sistemul sanitar, sub valul al IV-lea”
Dtlawyers
BTPay
Apanova

Curs valutar BNR

15 Oct. 2021
Euro (EUR)Euro4.9484
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2646
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.6171
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8523
Gram de aur (XAU)Gram de aur244.4451

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

eximbank.ro
certificateorigine.ro
gerocossen.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
invietraditia.ro
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro