TAB România, reprezentant exclusiv pentru România al companiei americane The Alternative Board (TAB), lansează în luna octombrie procesul de francizare la nivel naţional, cu scopul de a ajuta cât mai mulţi antreprenori români să accelereze procesele de dezvoltare a propriilor afaceri, potrivit unui comunicat emis redacţiei. The Alternative Board, companie fondată în Statele Unite ale Americii în urmă cu 35 de ani, activează în peste 25 de state ale lumii şi a ajutat de-a lungul timpului peste 25.000 de companii antreprenoriale să se dezvolte şi să îşi crească afacerile într-un ritm de 2,5 ori mai rapid decât competitorii.
Conceptul ”The Alternativer Board” a fost adus în România în 2021 de Nicodim Hagău, antreprenor cu peste un deceniu de expertiză în adaptarea, testarea şi livrarea programelor de management şi leadership pentru mediul antreprenorial, şi este dezvoltat în parteneriat cu Bogdan Herea, antreprenor cu experienţă relevantă pe piaţa IT. Până acum, TAB România a dezvoltat cu succes primele proiecte în Cluj şi în Bucureşti astfel că din luna octombrie, proiectul va fi extins, demers ce va fi oficializat prin evenimentul de lansare organizat la Bucureşti, în zilele de 21 şi 22 octombrie. Reprezentanţii TAB România îi invită pe antreprenorii români cu experienţă, interesaţi să sprijine colegii de breaslă, precum şi pe profesioniştii din consultanţa de afaceri şi coaching, să devină parteneri şi să contribuie la extinderea reţelei la nivel naţional. Investiţia într-o franciză TAB aduce acces la o infrastructură complet digitalizată care gestionează relaţia cu membrii, la programele internaţionale de training asigurate de echipa din Statele Unite şi la suportul continuu al unei comunităţi globale şi locale.
„Vrem să construim o comunitate solidă, în care antreprenorii din România să îşi poată accelera dezvoltarea, să îşi crească valoarea afacerii şi să îşi consolideze poziţia pe piaţă. Este o oportunitate reală pentru cei care vor să îşi dezvolte propria activitate, beneficiind în acelaşi timp de suportul unei reţele globale validate pe cele mai importante pieţe internaţionale, iar acum, deschidem acest sistem antreprenorilor români care vor să îşi ducă businessurile la nivelul următor”, a declarat Nicodim Hagău, Master Francizor TAB România.
Potrivit comunicatului, proiectul de dezvoltare TAB România are ca obiectiv atingerea unui număr de 15-20 de parteneri francizaţi în primii 10 ani, cu o ţintă de peste 2.000 de companii antreprenoriale susţinute în dezvoltare, la nivel naţional. TAB România se adresează antreprenorilor români interesaţi de dezvoltare profesională prin intermediul sistemului de consiliere care combină board-urile de antreprenori, coaching individual şi instrumente de leadership strategic.
Strategia TAB România replică modelul internaţional The Alternative Board, în baza căruia fiecare antreprenor, care devine membru, face parte dintr-o comunitate restrânsă de 6-8 CEO/directori generali şi fondatori de companii, proveniţi din industrii diferite, care se sprijină reciproc, împărtăşesc experienţe, expertiză şi responsabilitate. TAB România funcţionează ca un hub de know-how şi coaching strategic, iar acest cadru oferă antreprenorilor exact perspectiva, feedback-ul şi inspiraţia de care au nevoie pentru a lua decizii mai bune şi pentru a-şi duce afacerile la următorul nivel.
Conform sursei, board-urile sunt completate de sesiuni individuale de coaching, mentorat şi/sau advising şi de instrumente strategice dedicate, cum este programul StratPro, care ajută echipele să îşi clarifice viziunea şi să îşi alinieze obiectivele. La nivel global, TAB înseamnă peste 1000 de board-uri active, o comunitate de mii de antreprenori care cresc mai repede decât media pieţei şi o reţea construită pe încredere şi confidenţialitate, iar în România, reţeaua TAB reuneşte deja antreprenori din trei centre importante de afaceri - Cluj-Napoca, Bacău şi Bucureşti.
Decizia de a aduce TAB în România a fost accelerată de contextul pandemiei, care a evidenţiat nevoia urgentă de conectare şi suport între antreprenori. ”Într-un moment în care multe companii căutau soluţii rapide pentru a se replia, modelul TAB s-a dovedit esenţial prin crearea unor comunităţi de sprijin şi prin instrumente de planificare strategică adaptate la realităţile crizei. Această experienţă a confirmat relevanţa şi aplicabilitatea conceptului pe piaţa locală şi a dat startul procesului de dezvoltare”, a explicat Master Francizorul.
Opinia Cititorului