Romexpo deschide ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României, eveniment dedicat pasionaţilor de călătorii, dar şi profesioniştilor care activează în industria turismului, conform unui comunicat de presă remis redacţiei, din care urmează să relatăm.
Timp de patru zile, vizitatorii vor putea descoperi oferte atractive, destinaţii pentru toate preferinţele, experienţe imersive şi soluţii inovatoare pentru planificarea vacanţelor viitoare. Evenimentul are loc în perioada 20 - 23 noiembrie, în Pavilionul B2 al Centrului Expoziţional, care devine o platformă de inspiraţie turistică pentru iarna 2025, city break-urile anului următor, destinaţiile exotice şi pachetele early booking pentru vara 2026.
Ediţia din această toamnă reuneşte 103 companii expozante şi înregistrează un grad de internaţionalizare de 41%, confirmând diversitatea şi atractivitatea evenimentului la nivel regional şi internaţional.
„Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă, este o platformă completă, în care vizitatorii îşi conturează opţiunile de vacanţă în mod informat şi avantajos, iar profesioniştii testează interesul pieţei şi dezvoltă noi colaborări relevante. Îi invităm pe toţi cei interesaţi de călătorii bine planificate să transforme vizita la ROMEXPO în punctul de plecare al următorului sezon turistic”, a transmis Oana Netbai, Director Comercial ROMEXPO.
Vizitatorii vor putea beneficia de reduceri importante, disponibile exclusiv la faţa locului:
*Pentru vara 2026 - până la 50% reducere, în destinaţii precum: Grecia (Creta, Santorini, Zakynthos), Turcia (Antalya, Bodrum, Kusadasi), Spania (Costa Brava, Tenerife, Mallorca), Egipt (Hurghada, Sharm El Sheikh), Tunisia.
*Pentru vacanţele şi sărbătorile de iarnă - până la 30% reducere, pentru zone turistice din România, Austria, Italia, Franţa, Germania, Finlanda.
*City break-uri - până la 35% reducere, în destinaţii precum: Paris, Roma, Barcelona, Lisabona, Amsterdam, Viena, Praga, Bruxelles, Istanbul.
*Destinaţii exotice şi circuite tematice - până la 25% reducere, pentru itinerarii precum: Sri Lanka, Bali, Thailanda, Maldive, Seychelles, Zanzibar, Cuba, Mexic, Republica Dominicană, Kenya & Tanzania, Japonia, Coreea de Sud.
Unul dintre punctele de atracţie ale târgului este ”Herculane Stories”, primul muzeu virtual din România dedicat unei staţiuni turistice. Conceptul, inspirat din formatul unboxing museum, aduce laolaltă patrimoniul Băilor Herculane şi tehnologia digitală, pentru o experienţă imersivă şi uşor de explorat.
Vizitatorii vor putea descoperi documente şi fotografii rare, interviuri şi poveşti locale, reconstrucţii 3D şi ilustraţii digitale şi informaţii despre tradiţiile balneare romane şi evoluţia istorică a staţiunii.
Târgul include un program amplu de prezentări, dezbateri şi întâlniri profesionale, realizat în parteneriat cu organizaţii, asociaţii şi platforme de profil.
JOI
*12:00 - 12:45 - Lansare serial documentar „Descoperim România Autentică” - DoctorTravel (CNIT)
*13:00 - 14:45 - CNIT LIVE - Educaţia care inspiră
*16:00 - 18:00 - RoBoost Talks
VINERI
*10:30 - 11:00 - Unlocking The Potential of Tourism Sector between Indonesia and
Romania
*11:30 - 11:45 - Unde Mergem® - Ghidul tău de încredere în România
*12:00 - 12:45 - Rolul jurnalistului de turism în promovarea destinaţiilor - Asociaţia Travel Pro
*13:00 - 14:45 - CNIT LIVE - OMD, motorul comunităţilor turistice
*15:30 - 17:00 - Decernarea premiilor „Margareta de Aur” - Vacanţe la ţară
SÂMBĂTĂ
*11:00 - 12:00 - „A patra revoluţie în turism” - MWR Life / Travel Advantage
*12:00 - 12:45 - Travel Pro Stars - exemple de promovare turistică - Asociaţia Travel Pro
*13:00 - 15:00 - Experienţa muzeală între digitalizare şi autenticitate - CNIT LIVE & Asociaţia ESCU
*15:30 - 16:30 - Educaţie, Turism, Ospitalitate - Povestea URA
DUMINICĂ
*12:00 - 13:00 - „A patra revoluţie în turism” - prezentare MWR Life / Travel Advantage

















































Opinia Cititorului