Reţeaua de magazine The Body Shop România a raportat pentru primlu trimestru din 2009 o cifră de afaceri de circa 2,3 mil. lei, în creştere cu 6% faţă de perioada similară din anul anterior, dar estimează o stagnare a businessului în acest an, la 9,7 mil. lei, au declarat, pentru NewsIn, reprezentanţii companiei.
"Anul 2009 este unul dificil pentru toate companiile. Ne vom focusa pe menţinerea cifrei din anul precedent, pe minimizarea costurilor şi managementul personalului", a mai spus Dana Tudorache.
În ceea ce priveşte numărul de clienţi ai reţelei de magazine de cosmetice, acesta a scăzut în primele trei luni din acest an cu circa 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
"În T1 2009 nu am avut nicio inaugurare de locaţie nouă. În următorul trimestru al anului intenţionăm să facem două modificări la magazinele deja existente, iar următoarea locaţie nouă va fi deschisă abia în 2010 din cauza întârzierilor generate de dezvoltarea centrului comercial în care urmează să activăm", a declarat, pentru NewsIn, Dana Tudorache, managerul executiv al Ginko România, deţinătorul reţelei de magazine de cosmetice.

























































