Agenţia The Group, partener în România al Omnicom Group USA, aniversează 20 de ani de excelenţă profesională, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Cu acest prilej, compania mulţumeşte pentru încredere tuturor Clienţilor şi partenerilor care i-au însoţit paşii în ultimele decenii.
"Am învăţat că devotamentul faţă de Clienţi este cea mai importantă calitate profesională. Să vrei să ştii mereu mai mult, să îţi hrăneşti inspiraţia pentru idei creative şi soluţii inedite, să îţi alimentezi neobosit curiozitatea, să îţi pese de rezultatul campaniilor tale şi să socoteşti brandul fiecărui Client mai important decât brandul propriei agenţii constituie ingredientele unei atitudini profesionale mereu câştigătoare."-
a declarat Zoltan Szigeti, Preşedinte The Group/Omnicom Media Group
Romania.
Potrivit comunicatului, aniversarea celor 20 de ani de la fondarea agenţiei a fost marcată prin lansarea unei campanii care celebrează valorile industriei şi farmecul publicităţii. "Este un bun prilej de a reaminti faptul că profesia noastră este despre idei în mişcare. Comunicarea uneşte concepte, metafore şi reprezentări pentru a stârni permanent perspective noi, inedite,
atrăgătoare.", a precizat Mihaela Nicola, CEO The Group.
Agenţia The Group este lider al industriei de marketing-publicitate în România, are în portofoliu peste 300 de branduri, o echipă de peste 350 de profesionişti şi include companii specializate în toate disciplinele comunicării, printre care DDB, Digital Data Capital House, of Media, Media Investment, OMD, Phd Media, Porter Novelli Public Relations, Tribal Worldwide.
Opinia Cititorului