Cea mai recentă ediţie a evenimentului TIBCO Antique Market, desfăşurată în
perioada 29 mai - 1 iunie la ROMEXPO, Pavilionul C2, s-a încheiat, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Acesta a reconfirmat interesul publicului larg şi al profesioniştilor pentru un format expoziţional care aduce împreună două universuri complementare: cel al produselor de larg consum şi cel al obiectelor cu valoare estetică, istorică şi sentimentală. Pe parcursul
celor patru zile, sute de vizitatori - public larg şi profesionişti din domeniul retailului,
comerţului şi colecţionariatului - au explorat un spaţiu expoziţional vibrant.
Potrivit sursei, TIBCO a adus în prim-plan produse cosmetice şi decoraţiuni, în timp ce Antique Market a fascinat prin selecţia riguroasă de mobilier vintage, bijuterii, viniluri, afişe şi artă decorativă.
„Această ediţie a fost despre conexiuni - între tradiţie şi contemporaneitate, între
oameni, idei şi pasiuni. Ne bucurăm că am oferit un spaţiu autentic de redescoperire
şi inspiraţie”, a declarat Oana Netbai, Director Comercial ROMEXPO.
Evenimentul a încurajat şi interacţiunea profesională prin aplicaţia mobilă
ROMEXPO, facilitând conexiuni B2B şi oferind vizitatorilor o experienţă organizată şi
eficientă.
TIBCO Antique Market 2025 s-a încheiat, dar impactul său rămâne o dovadă
clară că spiritul creativ, calitatea produsului şi pasiunea pentru obiecte cu poveste
continuă să inspire.