UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de Viaţă continuă să înregistreze rezultate financiare solide în 2025, cu o creştere de 17% a primelor brute subscrise în primele 9 luni, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, conform unui comunicat de presă remis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează.
Volumul total al vânzărilor a ajuns la aproape 124 milioane de euro, susţinut în special de avansul asigurărilor non-auto şi de viaţă. În primele nouă luni ale anului, despăgubirile plătite clienţilor au crescut cu 26%, ajungând la un volum de aproape 28 milioane de euro, iar profitul net statutar înainte de impozitare a urcat cu aproape 43%, la 16,5 milioane de euro.
„Rezultatele din primele nouă luni reflectă angajamentul nostru continuu faţă de clienţi şi impactul strategiei UNIQA de creştere durabilă. Ne concentrăm pe inovaţie şi servicii de calitate pentru a oferi protecţie solidă şi soluţii adaptate nevoilor pieţei locale. Totodată, continuăm să valorificăm potenţialul semnificativ de dezvoltare din regiunea Europa Centrală şi de Est, un pilon esenţial al strategiei grupului UNIQA, în cadrul căruia operaţiunile din România au un rol important”, a declarat Paul Cazacu, Preşedinte al Directoratului - CEO UNIQA Asigurări.
Portofoliul de asigurări a continuat să se dezvolte pe o structură tot mai diversificată în primele 9 luni ale anului, de la asigurări pentru locuinţă (+7%), asigurările de călătorie (+22%) şi CASCO (+6%) pentru persoane fizice, la asigurări dedicate IMM-urilor (+12%) şi asigurări de accidente, cu un volum aproape triplu comparativ cu trimestrul al treilea din 2024.
Totodată, asigurările affinity au marcat o creştere de 7% a primelor brute subscrise în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2024.
Tot în zona soluţiilor pentru mediul de afaceri, UNIQA a lansat UNIQA Sustainable Business Solutions în regiunea SEE, operaţiunile fiind coordonate de România pentru toate cele 6 ţări din SEE, marcând astfel un reper important în angajamentul UNIQA de a sprijini companiile să îşi consolideze rezilienţa operaţională şi strategică, să facă faţă provocărilor generate de schimbările climatice şi de un mediu de piaţă din ce în ce mai complex.
„Lansarea UNIQA Sustainable Business Solutions pentru Regiunea SEE, având coordonarea din România, reflectă angajamentul nostru ferm de a sprijini clienţii în faţa provocărilor generate de schimbările climatice şi de noile reglementări privind sustenabilitatea. Credem că, prin oferirea de servicii specializate şi soluţii inovatoare, putem sprijini companiile să realizeze tranziţia către modele de afaceri mai verzi şi mai reziliente - modele care să asigure succesul pe termen lung şi să genereze un impact pozitiv asupra mediului şi comunităţilor în care activăm. Împreună, putem construi un viitor durabil pentru întreaga regiune”, a precizat Ramona Bernic, Vicepreşedintele Directoratului UNIQA Asigurări.
Segmentul asigurărilor de viaţă a generat în primele 9 luni din 2025 cu 42% mai multe vânzări faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, totalizând aproape 54 milioane de euro în prime brute subscrise, cu o dinamică notabilă a asigurărilor individuale, care au înregistrat un avans de 75%.
„Performanţa înregistrată pe segmentul asigurărilor de viaţă confirmă încrederea tot mai mare a clienţilor în produsele noastre, care combină protecţia financiară cu oportunităţi flexibile de investiţii. Vom continua să dezvoltăm astfel de soluţii inovatoare şi sustenabile, pentru a fi mereu aproape de nevoile clienţilor UNIQA”, a adăugat Mihaela Stroia, CEO UNIQA Asigurări de Viaţă.
Experienţa clienţilor se menţine la un nivel ridicat, scorul general de satisfacţie acordat de către aceştia pentru interacţiunea cu UNIQA în primele 9 luni din 2025 fiind de 4.6 din 5, cu o evaluare de 4.8 a procesului de achiziţie şi reînnoire poliţe şi 4.7 pentru serviciile de daune. De asemenea, consultantul digital ANA continuă să fie apreciat, primind o evaluare de 4.8 stele din 5.




























































Opinia Cititorului