Revista BURSA Construcţiilor

USP, liderul pieţei de Consumer Healthcare din Polonia, intră în România

G.U.
Companii / 08 aprilie

Răzvan Constantinescu - Managing Director USP România

Răzvan Constantinescu - Managing Director USP România

USP, una dintre cele mai de succes companii farmaceutice din Europa Centrală şi de Est, activă în piaţa de medicamente fără prescripţie medicală, suplimente alimentare şi dispozitive medicale, intră în România, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. USP este numărul 1 pe piaţa de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro şi un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din ţară.

Potrivit sursei citate, în luna aprilie, USP România aduce pe piaţa locală 5 mărci de suplimente alimentare şi dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creştere anuală de 26%, situându-se peste evoluţia medie a pieţei, de 14%. Până la finalul anului 2021, compania va lansa şi primul medicament cu statut OTC, respectiv un brand care şi-a dovedit eficienţa în Polonia şi în celelalte ţări din regiune. În anii următori, pe măsura extinderii portofoliului de OTC-uri şi în alte arii terapeutice, precum şi prin inovaţii constante ale brandurilor deja lansate, compania îşi propune să devină unul dintre liderii pieţei de Consumer Healthcare din România.

"Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei şi plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piaţa locală branduri de renume, care au câştigat deja aprecierea consumatorilor şi a profesioniştilor din domeniul sănătăţii în Europa Centrală şi de Est şi care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România. De asemenea, un element de diferenţiere va fi echipa noastră, profesionişti cu experienţă consistentă în piaţa farmaceutică: Alexandra Oiţă, Category Manager, va dezvolta strategia de marketing pentru portofoliul pe care îl vom aduce în România, iar Dan Podar va coordona strategia de vânzări din poziţia de National Field Force Manager. Într-o primă etapă, vom facilita accesul românilor la produse destinate în special susţinerii imunităţii, soluţii inovatoare şi distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, întrucât misiunea noastră este să avem grijă de sănătatea oamenilor.", a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România, executiv cu peste 18 ani de experienţă în piaţa farmaceutică.

Intrarea pe piaţa locală reprezintă o oportunitate pentru USP, deoarece România are a doua cea mai mare populaţie din Europa Centrală şi de Est, după Polonia. În plus, piaţa de OTC-uri a obţinut în mod constant în ultimii ani creşteri de două cifre (+14% în 2020 faţă de 2019), fiind motorul de dezvoltare în CEE.

Conform comunicatului, primele branduri aduse în piaţă sunt: Herbitussin (gamă de produse inspirate din natură cu efect calmant asupra gâtului şi tusei), Pelavo (marcă de suplimente alimentare cu ingrediente 100% naturale care sprijină organismul copiilor în episoadele de răceală şi în infecţiile respiratorii), Estabiom (supliment alimentar simbiotic cu vitamina D3, compoziţie unică în România, cu rol în susţinerea imunităţii copilului şi refacerea echilibrului microbiotei), Iskial Junior (marcă de produse pe bază de DHA, pentru a susţine imunitatea şi buna funcţionare a creierului şi a vederii) şi Stoperol Rehydro (produs electrolitic care respectă recomandările OMS privind rehidratarea organismului).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
Allview
Stiri Locale
AAGES

Curs valutar BNR

18 Iun. 2021
Euro (EUR)Euro4.9250
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1340
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4992
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7441
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.2808

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Boromir
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
CCIB - Focus Bucuresti - iunie 2021
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro