Vodafone România a lansat, azi, serviciul Asigurarea Mobilă Vodafone, prin care clienţii serviciilor pe bază de abonament ai ofertei Vodafone Avantaj şi Vodafone Acasă îşi pot asigura telefonul mobil sau orice dispozitiv de conectivitate mobilă - modem USB, în caz de furt sau distrugere.
Toţi clienţii Vodafone care încheie un nou abonament sau la achiziţionarea unui nou telefon mobil sau modem USB vor putea accesa acest serviciu. Asigurarea oferă clienţilor Vodafone România, indiferent că se află în ţară sau în străinătate, înlocuirea telefonului/modemului USB şi rambursarea sumei pentru eventualele apeluri neautorizate efectuate, în funcţie de nivelul ales.
Clienţii Vodafone pot opta pentru unul din cele două tipuri de asigurare disponibile, Standard sau Premium.
"Asigurarea Standard acoperă situaţiile în care telefonul mobil sau dispozitivul de date este furat sau distrus, acesta fiind înlocuit cu unul similar, cu valoare de până la 1.000 de euro. Asigurarea Premium acopera, în plus, şi situaţiile de defecţiuni accidentale provocate prin contactul cu diverse lichide, telefonul deteriorat sau furat fiind înlocuit cu unul similar, în limita valorii de 1.500 de euro. De asemenea, pentru beneficiarii Asigurării Premium, Vodafone va rambursa suma corespunzătoare apelurilor neautorizate efectuate de pe telefonul mobil furat sau a utilizării serviciilor de date prin modemul de date, în limita a 500 de euro", se arată în comunicatul Vodafone.