Volumele generate de comercianţii români pe Trendyol au crescut de la 10% la 40% în patru luni

M.P.
Comunicate de presă / 1 octombrie, 17:55

Volumele generate de comercianţii români pe Trendyol au crescut de la 10% la 40% în patru luni

Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaţionale de e-commerce, anunţă astăzi, într-un comunicat remis redacţiei, că a atins pragul de 3.500 de comercianţi români pe platformă, la doar nouă luni de la lansarea procesului de înrolare locală. Până la finalul anului, Trendyol îşi propune să dubleze acest număr, susţinut de cererea puternică din partea comercianţilor români.

Sursa citată precizează:

„Comercianţii români au devenit un pilon central al ecosistemului Trendyol România, reprezentând în prezent aproximativ 40% din volumul total al businessului de pe piaţa locală - în creştere de la 10% în urmă cu doar patru luni”.

„Rezultatele obţinute în România într-un timp atât de scurt confirmă potenţialul uriaş al pieţei locale şi ambiţia comercianţilor de a-şi extinde businessul prin parteneriatul cu Trendyol. Comercianţii locali sunt în centrul ecosistemului Trendyol România, iar platforma noastră s-a dovedit a fi o rampă de lansare şi un catalizator pentru succesul lor. Vom continua să investim în România, să lansăm noi iniţiative şi să rămânem aproape de partenerii noştri prin resurse dedicate şi campanii de amploare pentru a le susţine creşterea,” a declarat Irem Yilandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

Aceeaşi sursă mai menţionează:

„În prezent, peste 90% dintre comercianţii locali activi pe Trendyol sunt întreprinderi mici şi mijlocii, care pun la dispoziţia consumatorilor o ofertă diversificată de peste 2 milioane de produse. Totodată, mai mult de 70% dintre comercianţii români au utilizat deja instrumentele de promovare şi vânzare oferite de platformă pentru creşterea vizibilităţii şi accelerarea vânzărilor - de la participarea în campanii şi aplicarea de reduceri proprii, până la acordarea de cupoane dedicate.

În perioada următoare, Trendyol va desfăşura campanii dedicate atragerii de noi comercianţi, în special în perspectiva Black Friday, una dintre cele mai mari oportunităţi comerciale ale anului. În octombrie, compania va organiza şi primul eveniment dedicat sellerilor locali, în cadrul căruia va prezenta planurile pentru campaniile de toamnă, beneficiile investiţiilor de marketing şi oportunităţile de dezvoltare pentru comercianţi. După înrolarea în marketplace-ul local, Trendyol va încuraja şi susţine comercianţii români să-şi extindă vânzările către alte pieţe internaţionale unde platforma este activă, începând cu Grecia”.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa BURSA “Energia în priză”
rominsolv.ro
Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

01 Oct. 2025
Euro (EUR)Euro5.0820
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3306
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4373
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8323
Gram de aur (XAU)Gram de aur541.6013

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
immromania.eu
investenergy.ro
world-nuclear-exhibition.com
roenergy.eu
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
thediplomat.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb