Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaţionale de e-commerce, anunţă astăzi, într-un comunicat remis redacţiei, că a atins pragul de 3.500 de comercianţi români pe platformă, la doar nouă luni de la lansarea procesului de înrolare locală. Până la finalul anului, Trendyol îşi propune să dubleze acest număr, susţinut de cererea puternică din partea comercianţilor români.
Sursa citată precizează:
„Comercianţii români au devenit un pilon central al ecosistemului Trendyol România, reprezentând în prezent aproximativ 40% din volumul total al businessului de pe piaţa locală - în creştere de la 10% în urmă cu doar patru luni”.
„Rezultatele obţinute în România într-un timp atât de scurt confirmă potenţialul uriaş al pieţei locale şi ambiţia comercianţilor de a-şi extinde businessul prin parteneriatul cu Trendyol. Comercianţii locali sunt în centrul ecosistemului Trendyol România, iar platforma noastră s-a dovedit a fi o rampă de lansare şi un catalizator pentru succesul lor. Vom continua să investim în România, să lansăm noi iniţiative şi să rămânem aproape de partenerii noştri prin resurse dedicate şi campanii de amploare pentru a le susţine creşterea,” a declarat Irem Yilandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Aceeaşi sursă mai menţionează:
„În prezent, peste 90% dintre comercianţii locali activi pe Trendyol sunt întreprinderi mici şi mijlocii, care pun la dispoziţia consumatorilor o ofertă diversificată de peste 2 milioane de produse. Totodată, mai mult de 70% dintre comercianţii români au utilizat deja instrumentele de promovare şi vânzare oferite de platformă pentru creşterea vizibilităţii şi accelerarea vânzărilor - de la participarea în campanii şi aplicarea de reduceri proprii, până la acordarea de cupoane dedicate.
În perioada următoare, Trendyol va desfăşura campanii dedicate atragerii de noi comercianţi, în special în perspectiva Black Friday, una dintre cele mai mari oportunităţi comerciale ale anului. În octombrie, compania va organiza şi primul eveniment dedicat sellerilor locali, în cadrul căruia va prezenta planurile pentru campaniile de toamnă, beneficiile investiţiilor de marketing şi oportunităţile de dezvoltare pentru comercianţi. După înrolarea în marketplace-ul local, Trendyol va încuraja şi susţine comercianţii români să-şi extindă vânzările către alte pieţe internaţionale unde platforma este activă, începând cu Grecia”.
Opinia Cititorului