Numărul şi volumul achiziţiilor cu cardurile de credit îşi vor păstra tendinţa de creştere în acest an faţă de 2011, mediul online înregistrând cea mai accentuată rată de creştere, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei. Această tendinţă este semnalată de către Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice şi inovatoare bănci din ţara noastră. Banca a realizat, în 2011, un volum total al cumpărăturilor cu cardul de credit Bonus Card de 204 milioane de lei, cu 19% mai mare faţă de anul anterior.
Murat Atay, CEO Garanti Bank Romania, a declarat: "Românii folosesc din ce în ce mai des cardul de credit, în special în mediul online. Această tendinţă are două explicaţii: avantajele oferite de acest instrument de plată (precum ratele fără dobândă şi bonusul la cumpărături), dar mai ales faptul că românilor le creşte apetitul pentru cumpărături. Ne aşteptăm ca, odată cu creşterea puterii de cumpărare, să asistăm şi la o intensificare a gradului de utilizare a cardului de credit".