Winerberger, cel mai mare producător de cărămizi la nivel mondial, a anunţat pentru 2011 o cifră de afaceri de 2,02 miliarde de euro, în creştere cu 16% faţă de anul precedent şi un profit net de 41 milioane de euro, potrivit unui comunicat remis redacţiei. De asemenea EBITDA a crescut cu 23%.
Acest avans a fost suţinut de concentrarea companiei pe dezvoltarea de produse de premium, cu proprietăţi speciale de termoizolare, eficienţă energetică şi rezistenţă la seism, dar şi de vânzările din lunile de iarnă din 2011, când temperaturile au permis activitatea pe şantiere.
În România, Winerberger Sisteme de Cărămizi a continuat să îşi menţină poziţia de lider categoric al pieţei. Porotherm, principala marcă a companiei la nivel local, este brandul cu cea mai mare notorietate şi cea mai bună percepţie în rândul consumatorilor, potrivit unui studiu intern.
Corneliu Fecioru, Member of the Board Wienerberger Sisteme de Cărămizi, Sales and Marketing , a declarat: "Wienerberger a făcut paşi extrem de importanţi la nivel local în 2011, pregătind dezvoltări strategice ulterioare. Compania s-a poziţionat ca un partener de încredere al arhitecturii locale, prin proiectele pe care le-am susţinut şi prin gama de produse şi servicii care au fost recunoscute si premiate la nivel naţional si internaţional de diferite organizaţii profesionale ale arhitecţilor".