Abonament gratuit

16 asociaţii critică Apple pentru noua politică pop-up de urmărire a utilizatorilor

A.P.
Companii /

16 asociaţii critică Apple pentru noua politică pop-up de urmărire a utilizatorilor

Un grup de asociaţii de publicitate digitală din Europa, susţinute de Google şi Facebook, au criticat vineri planurile Apple de a cere aplicaţiilor să solicite permisiunea utilizatorilor înainte de a-i urmări pe alte aplicaţii şi site-uri, relatează Reuters.

Apple a prezentat săptămâna trecută funcţii ale viitorului său sistem de operare pentru iPhone-uri ţi iPad-uri care vor cere aplicaţiilor să afişeze o fereastră pop-up înainte de a permite o formă de urmărire necesară pentru reclamele personalizate.

Un număr de 16 asociaţii de marketing, dintre care unele sprijinite de Facebook ş ide Google, parte a grupului Alphabet, au criticat Apple pentru că nu aderă la un sistem al industriei publicităţii privind solicitatea consimţământului utilizatorilor în conformitate cu reglementările Uniunii Europene referitoare la confidenţialitate. Aplicaţiile vor fi obligate să ceară permisiunea de două ori, sporind riscul ca utilizatorii să refuze, au argumentat asociaţiile.

Facebook şi Google se află printre miile de companii care urmăresc consumatorii online pentru a le afla obiceiurile şi interesele şi a le afişa reclame relevante.

Apple a anunţat că noua funcţie are rolul să ofere utiliziatorilor o transparenţă mai mare legată de modul în care sunt utilizate datele lor.

Fereastra pop-uă afirmă că aplicaţia "cere permisiunea de a vă urmări de-a lungul aplicaţiilor şi site-urilor deţinute de alte companii" şi oferă dezvoltatorilor de aplicaţii câteva rânduri sub textul principal, pentru a explica de ce este solicitată permisiunea. Acordul utilizatorilor nu este solicitat până când o aplicaţie nu încearcă să acceseze un identificator numeric care poate fi folosit pentru urmărire, iar aplicaţiile au nevoie de această permisiune o singură dată.

Grupul de companii de marketing afirmă că avertismentul pop-up şi capacitatea limitată de a o personaliza implică "un risc ridicat de refuz din partea utilizatorilor".

Inginerii Apple au mai anunţat săptămâna trecută că vor introduce un instrument creat de companie care utilizează date anonime, agregate, pentru a măsura dacă campaniile de publicitate funcţionează, iar acesta nu va avea nevoie de o fereastră pop-up, pentru că nu urmăreşte obiceiurile de navigare ale utilizatorilor.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Foarte bine.

Ziarul BURSA

14 august

Citeşte Ziarul BURSA din 14 august

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS

Curs valutar BNR

14 Aug. 2020
Euro (EUR)Euro4.8358
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1020
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4986
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.3603
Gram de aur (XAU)Gram de aur256.1622

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Business Card
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
Balinesse Spa
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
myTEX.ro
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatservicii curatenie