Vânzările BMW, cel mai mare producător de automobile din clasa premium, au scăzut cu un sfert în noiembrie, în contextul în care până şi consumatorii cu venituri mai mari au început să fie mai precauţi în a cumpăra, din cauza crizei financiare, relatează Reuters.
Vânzările totale ale grupului au scăzut cu 25,4%, la 96.570 vehicule, în timp ce vânzările mărcii BMW s-au redus cu 26,2%.
De asemenea, vânzările automobilelor Mini au scăzut cu 20,8%, iar marca Rolls-Royce s-a vândut cu 18,5% mai puţin, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Vânzările grupului din primele 11 luni din 2008 au scăzut cu 1,8%, la 1,3 milioane vehicule.
În urma anunţului, acţiunile BMW s-au depreciat cu 4,8%, la 19,655 euro/acţiune, în timp ce indicele DJ Stoxx al industriei auto europene scădea cu 3,9%.