CEC vrea să-şi axeze strategia pe următorii patru ani pe IMM-urile din mediul rural

F.A.
Ziarul BURSA #Bănci-Asigurări / 28 noiembrie 2007

Strategia Casei de Economii şi Consemnaţiuni (CEC) pentru perioada 2007-2011 se adresează întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) din oraşele cu populaţie sub 50.000 locuitori, a declarat, marţi, la conferinţa Comunicare-Bani-Dezvoltare, vicepreşedintele CEC, Mihaela Popa.

CEC urmează să lanseze un nou produs, denumit Rural, prin care urmăreşte să atragă IMM-urile din zona rurală, adică a oraşelor sub 50.000 de locuitori. În Uniunea Europeană, acestea sunt considerate ca făcând parte din zona rurală. Creditul rural va permite finanţarea companiilor mici şi mijlocii cu până la 150.000 de euro, din fonduri rambursabile acordate de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), a mai precizat vicepreşedintele CEC. CEC dispune de circa 1.400 de unităţi în toată ţara, dintre care 878 în mediul rural.

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0708
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3213
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4251
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8168
Gram de aur (XAU)Gram de aur464.9428

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb