Compania General Motors, scoasă de L"Oreal din topul primilor trei investitori în publicitate

F. A.
Companii #Auto / 8 decembrie 2008

Compania americană producătoare de autoturisme General Motors a părăsit podiumul celor mai mari investitori în publicitate din lume, în favoarea francezilor de la L"Oreal, potrivit unui top realizat de revista Advertising Age.

După ce a fost prezentă, mulţi ani la rând, în primele trei locuri, General Motors a ajuns pe poziţia patru, după Procter&Gamble, Unilever şi L"Oreal, potrivit celui de-al 22-lea raport "Top 100 Global Marketers", realizat de revista americană Advertising Age în baza datelor financiare din 2007, centralizate în 86 de ţări.

În 2007, compania General Motors a fost singura dintre primele 10 companii prezente în top care a făcut reduceri ale bugetelor de publicitate, cu 0,9%, ajungând la cheltuieli de 3,3 miliarde de dolari.

Liderul clasamentului, Procter&Gamble, a alocat pentru publicitate, anul trecut, 9,36 miliarde de dolari, aproape de două ori mai mult decât Unilever -  5,3 miliarde.

În topul realizat de Advertising Age au intrat, în premieră, nume precum EBay, Avon şi Japan Mitsubishi Motors Corp.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0320
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3665
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3715
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9148
Gram de aur (XAU)Gram de aur480.7983

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb