Compania americană producătoare de autoturisme General Motors a părăsit podiumul celor mai mari investitori în publicitate din lume, în favoarea francezilor de la L"Oreal, potrivit unui top realizat de revista Advertising Age.
După ce a fost prezentă, mulţi ani la rând, în primele trei locuri, General Motors a ajuns pe poziţia patru, după Procter&Gamble, Unilever şi L"Oreal, potrivit celui de-al 22-lea raport "Top 100 Global Marketers", realizat de revista americană Advertising Age în baza datelor financiare din 2007, centralizate în 86 de ţări.
În 2007, compania General Motors a fost singura dintre primele 10 companii prezente în top care a făcut reduceri ale bugetelor de publicitate, cu 0,9%, ajungând la cheltuieli de 3,3 miliarde de dolari.
Liderul clasamentului, Procter&Gamble, a alocat pentru publicitate, anul trecut, 9,36 miliarde de dolari, aproape de două ori mai mult decât Unilever - 5,3 miliarde.
În topul realizat de Advertising Age au intrat, în premieră, nume precum EBay, Avon şi Japan Mitsubishi Motors Corp.