Cum am primit "cu suspendare" de la RCS&RDS

CRISTIAN DOGARU
Ziarul BURSA #Companii / 17 august 2016

Cum am primit "cu suspendare" de la RCS&RDS

Povestea ce urmează are accente comice dar pentru cineva care utilizează permanent internetul, pentru job şi nu doar pentru distracţie, episodul e cât se poate de tragic.

Am două proprietăţi, ambele cablate la serviciile RCS&RDS. La curte, există doar cablul TV (internetul şi telefonia fixă le am acolo de la UPC), la bloc, am televiziune, internet, telefonie fixă şi cea mobilă furnizată de RCS&RDS. Mă bate gândul, cum stau mai rar la bloc vara, să cer ca factura de la curte să includă pe lângă cablul TV şi telefonia mobilă (la telefonia mobilă costurile variază şi vreau să le contemplu detaliat, pentru serviciile de televiziune şi internet costurile sunt fixe şi le pot plăti şi online). Şi de aici începe povestea.

Merg într-un centru RCS de pe Văcăreşti, vorbesc cu o domnisooara simpatică, totul se rezolvă la următoarea factură mă asigura, mulţumesc şi plec acasă. A doua zi primesc un telefon din partea companiei. "Bună ziua, ce servicii doriţi să mutaţi la altă adresa?". "Nu vreau să mut nimic, vreau să modific doar structura facturii nu şi structura serviciilor", zic. "Aaaa, aşa deci. Bine, mulţumim".

Peste câteva zile, din întâi august, rămân fără internet şi cablul TV la bloc. Sun la RCS, relaţii cu clienţii. "Serviciile sunt suspendate, n-aţi solicitat mutarea la adresa de la curte? Nouă ne apar ambele servicii în curs de instalare acolo...". "N-am solicitat nimic, am vrut doar ca facturile să arate altfel. Ce fac acum fără internet?". "Nu-i nimic, vă înregistrez acum o cerere de anulare a transferului de servicii şi una de reinstalare la vechea adresa". Mă interesez dacă se rezolvă repede, tocmai mă pregăteam să stau la bloc câteva zile... "În cel mai scurt timp posibil", sunt asigurat.

Asta se întâmpla dimineaţă, pe întâi august. Seara nu se schimbase nimic, "nema" semnal internet, "nema" cablu tv, dar nu şi "nema" dobânda, că bănuiesc că cineva plătea pentru servicii în timpul ăsta. Revin la relaţii cu clienţii. Explic din nou. "A, înţeleg, dar trebuie să mergeţi dumneavoastră într-un punct de prezenţa RCS&RDS".

"Păi, am mai sunat şi dimineaţă, de ce n-aţi spus aşa de la început... Şi cât ar dura după ce merg acolo să rezolv?". "În cel mai scurt timp posibil", aud refrenul deja cunoscut.

E 19.30, mă urc pe bicicletă şi fug la cel mai apropiat punct de prezenţă al companiei, cu teamă în suflet că ajung după ora 20 şi uşile mi se închid în nas. Am noroc, ajung la timp. "Cum, v-au transferat televiziunea şi internetul la altă adresa? Păi n-au văzut că aveţi două televiziuni acum la curte? Nu v-aţi uitat la ce aţi semnat?", se miră fata de la ghişeu. "Au văzut, n-au văzut, ce facem acum? Şi n-am avut la ce să mă uit, că nu mi-a dat nimeni nimic să semnez ceva... credeam că nici nu e nevoie pentru o amărâtă de factură schimbată...", spun gâfâit, e foarte cald afară şi mersul pe bicicletă nu e punctul meu forte.

"Păi, completaţi acum formularele astea, vă fac transferul înapoi de la curte la bloc pentru televiziune şi internet... şi va pun şi mobilul la curte", zice fata bucuroasă. "Bine şi cât durează acum până revine semnalul?". "Nu ştiu ce să va zic, trebuie să vină probabil cineva la locaţie, poate 2-3 zile".

"Cum 2-3 zile, că infrastructura e cum era şi acum o zi când totul funcţiona, sunt cablurile trase, cineva trebuie să refacă o conexiune din centrală, ce atâtea pregătiri?", simt cum încep să mă enervez...

"Nu ştiu ce să va spun, reveniţi cu un telefon mâine la relaţii cu clienţii".

Îmi fac a doua zi un cont online, să urmăresc mai bine ce se întâmplă cu serviciile mele Digi... La bloc, figurează în continuare "în curs de instalare" serviciile mele mutate din greşeală la curte... pe hârtie, şi care în urmă cu o zi funcţionau fără probleme. Sun iar la relaţii cu clienţii. Explic. Domnişoara verifică ce s-a întâmplat. "Surpriză", e cum spun eu...."Bine, ce facem acum?", întreb. "Am deschis o sesizare cu numărul... în care specificăm că e vorba de reinstalare".

"Păi, asta am făcut şi ieri, de două ori la relaţii cu clienţii şi o dată într-un punct de prezenţă!!", simt că explodez... Sunt însă asigurat că "în cel mai scurt timp posibil...."

Ocazie cu care mi-aduc aminte de campania pe care RCS&RDS o derulează în aceste zile pentru noii abonaţi..."Primeşti un an cu suspendare. Vino în magazinele Digi". Simpatic slogan, simpatic concept (reducere la plata abonamentului), e probabil doar o coincidenţă faptul că între şeful de marketing al RCS&RDS şi şefa DNA există o frumoasă poveste de dragoste, iar sloganul companiei arată cum arată... Dar dacă le-aş da şi eu "cu suspendare?", îmi trece prin cap. Şi nu doar un an...

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Noi. 2022
Euro (EUR)Euro4.9250
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0120
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7274
Gram de aur (XAU)Gram de aur266.4903

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro