CUSHMAN & WAKEFIELD ECHINOX:PUPA deschide trei magazine mono-brand în locaţiile AFI din Bucureşti, Ploieşti şi Braşov

G.U.
Companii #Construcţii /

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox

Brandul italian de produse cosmetice PUPA, prezent în România din 2015 printr-o reţea de şase magazine situate în patru oraşe, deschide trei magazine noi în cadrul centrelor comerciale AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, AFI Palace Ploieşti şi AFI Palace Braşov, ca urmare a unui acord de închiriere intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.

Deschiderea celor trei noi magazine a fost programată de-a lungul lunii noiembrie, unitatea din AFI Palace Cotroceni fiind deja operaţională.

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox, a declarat: "În ciuda contextului actual extraordinar pe care segmentul de retail, şi în special retailerii de fashion şi produse cosmetice, îl traversează, ne bucurăm că am putut reprezenta PUPA Milano în finalizarea unui parteneriat important pentru proiectele din portofoliul AFI Europe. Deschiderea simultană a 3 magazine în această perioadă dificilă consemnează faptul că România rămâne în continuare atractivă şi oferă oportunităţi bune de dezvoltare pe termen lung pentru retaileri."

Prin cele trei magazine noi, PUPA îşi face intrarea în două oraşe noi din România, şi anume Braşov şi Ploieşti, acoperind totodata întreg portofoliul de retail al AFI Europe, format din cele trei centre comerciale cu o suprafaţă închiriabilă cumulată de aproximativ 180.000 metri pătraţi.

Andrea Conti, International Business Development Manager, Pupa Milano România, a declarat: "PUPA nu se opreşte! Urgenţa sanitară ne supune pe toţi la grea încercare, însă compania italiană de cosmetice nu şi-a pierdut speranţa şi dorinţa de a împărtăşi frumuseţea în deplină siguranţă. PUPA este sinonimul excelenţei italiene şi aduce cu sine toată determinarea şi pasiunea simbolizate de roşul aprins, culoarea reprezentativă a companiei. Un roşu care a rămas emblema companiei şi care nu putea să lipsească din cele 3 magazine monobrand unice din România."

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay
Hidroelectrica

Curs valutar BNR

15 Ian. 2021
Euro (EUR)Euro4.8737
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0172
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5274
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4853
Gram de aur (XAU)Gram de aur239.4568

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Video
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro