Producătorul auto german Daimler AG a înregistrat în trimestrul patru din 2008 pierderi în valoare de 1,53 miliarde euro, comparativ cu un profit de 1,7 miliarde euro în perioada similară din 2007, transmite AP.
În perioada octombrie-decembrie 2008, vânzările Daimler au scăzut cu 12%, iar compania germană a avertizat că vânzările ar putea scădea cu încă 10% în 2009, din cauza crizei financiare mondiale.
În 2008, Daimler a câştigat 1,4 miliarde euro, comparativ cu patru miliarde euro în 2007, în timp ce vânzările au totalizat 95,9 miliarde euro, în scădere faţă de 99,4 miliarde euro în 2007.
Compania germană a apreciat că este prea devreme să estimeze ce câştiguri va obţine în acest an, dar directorul general Dieter Zetsche a avertizat că Daimler "se confruntă cu un mediu de afaceri dificil. Nimeni nu ştie cât de lungă va fi criza sau cât de adâncă va fi".