Compania Disney şi Formula 1 au anunţat o colaborare inedită care va debuta în 2026, cu scopul de a reuni două lumi aparent diferite, dar care împărtăşesc valori comune: creativitate, divertisment şi inovaţie, transmite agenţia EFE. Potrivit declaraţiilor oficiale, parteneriatul va presupune lansarea de experienţe, conţinuturi şi articole promoţionale care vor conecta universul Disney cu cel al Formulei 1, oferind fanilor din întreaga lume produse comune. "Colaborarea noastră cu Disney promite să fie strălucită, prezentând lumea lui Mickey Mouse & Friends fanilor noştri şi invers. Se potriveşte perfect cu strategia noastră de extindere dincolo de lumea sportului, către o piaţă mai largă", a declarat Emily Prazer, directorul comercial al Formulei 1.
• O platformă uriaşă de fani
Colaborarea are un potenţial global, dat fiind că Formula 1 se bucură de un public de 820 de milioane de fani în întreaga lume. Această audienţă tinde să devină tot mai tânără, iar datele arată o creştere semnificativă a interesului copiilor şi adolescenţilor faţă de acest sport. Peste 4 milioane de copii între 8 şi 12 ani urmăresc regulat cursele de Formula 1 în Europa şi Statele Unite. În acelaşi timp, reţelele sociale indică o audienţă preponderent tânără: 54% dintre urmăritorii F1 pe TikTok au sub 25 de ani, 40% dintre urmăritorii pe Instagram sunt din aceeaşi categorie de vârstă.
• Disney marchează un secol alături de F1
Parteneriatul vine în contextul aniversării a aproape 100 de ani de la debutul personajelor Disney, oferind o platformă de promovare inedită. "Colaborarea noastră cu Formula 1 oferă o oportunitate unică de a reuni două mari puteri ale divertismentului pentru a crea produse pe care fanii le vor îndrăgi", a afirmat Tasia Filippatos, preşedintele Disney Consumer Products. Deşi detaliile complete ale parteneriatului vor fi dezvăluite în lunile următoare, colaborarea promite să fie un punct de referinţă în industria globală a divertismentului şi sportului, cu potenţial de a atrage noi segmente de public către ambele branduri.
Opinia Cititorului