Compania Enel lansează platforma MyEnel, o nouă facilitate care asigură clienţilor accesul online la o serie de servicii utile, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Folosind acest ghişeu virtual, clienţii pot primi informaţii personalizate în mod facil şi în minimum de timp, fără a mai fi nevoiţi să viziteze un centru Enel.
Această iniţiativă face parte dintr-un program mai amplu de modernizare şi creştere a calităţii serviciilor din zona comercială, dezvoltat de Enel pentru clienţii din România.
"Lansarea acestei platforme online se integrează în eforturile pe care le facem pentru atingerea obiectivului nostru prioritar de îmbunătăţire a calităţii serviciilor comerciale, în contextul altor facilităţi lansate recent, precum diversificarea canalelor de plată şi modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii. Sperăm ca un număr cât mai mare de clienţi să utilizeze acest serviciu şi să se bucure de beneficiile pe care le oferă", apreciază Matteo Cassani, Director General Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.



















































