Industria auto încă se confruntă cu una dintre cele mai mari recesiuni care a existat vreodată. Compania Ford continuă să facă schimbări majore personalului său global în încercarea de a găsi amestecul potrivit pentru ca afacerile sale să meargă înainte, anunţă Zerohedge.
Producătorul auto a dezvăluit, ieri, că 10.000 de locuri de muncă vor fi tăiate în toată Europa. Ford va reduce, de asemenea, numărul fabricilor sale din Europa de la 23 la 17.
Într-o prezentare "Ford Euope: Road to Sustainable Rentability", compania a dezvăluit că va întrerupe producerea vehiculelor cu performanţe scăzute, precum C-Max şi Grand C-Max. Compania intenţionează, de asemenea, să "susţină" relaţia cu VW.
Compania spune că este pe cale să îşi îndeplinească obiectivele de emisie CO2 pentru 2020-2021 fără credite sau penalităţi, iar 13 vehicule electice noi vor fi puse la vânzare până la sfârşitul anului 2020.
Această veste vine la câteva zile după ce Ford a anunţat că îşi va înlocui CEO-ul. Jim Farley îl va înlocui pe Jim Hackett, recent numit în funcţia de CEO. Hackett l-a înlocuit pe fostul CEO Mark Fields şi, în cea mai mare parte, nu a reuşit să inspire încredere în timpul mandatului său.
A fost a doua schimbare de management pentru Ford în acest an, potrivit FT. Noul CEO va fi al patrulea CEO al Ford de la criza financiară din 2008.
Ford se află în prezent în mijlocul unei restructurări de 11 miliarde de dolari care ar trebui să contribuie la accelerarea dezvoltării de vehicule noi, inclusiv hibrizi şi vehicule electrice, detaliază Zerohedge.