gmp/MAP România şi Castel Film Studios au realizat campania "Pro Bono"

C.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 30 septembrie 2005

gmp/MAP România a construit în această vară o campanie "mai altfel". Iniţiată de Garda Naţională de Mediu şi realizată de gmp/MAP România în colaborare cu Castel Film Studios în regim "pro bono", campania are o miză deosebită - educarea publicului ţintă în a proteja şi respecta mediul înconjurător. Proiectul a fost dezvoltat pe mai multe direcţii: campania mass media, pentru care au fost create trei variante de spot-uri TV şi trei variante de print şi o serie de evenimente şi programe educative desfăşurate în şcoli la iniţiativa Gărzii Naţionale de Mediu.

Vizînd două targeturi diferite - copii şi adulţi, cele două campanii au concepte distincte, adaptate publicului ţintă: "Mizeria nu ştie de joacă" - pentru copii şi "Natura ştie ce nu-i aparţine", pentru adulţi. Prin caracterul ei puternic, aproape şocant, campania îşi propune să-i determine pe copii să-şi pună întrebări, să acţioneze, să influenţeze colegii şi părinţii.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
fngcimm.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0564
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4749
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4163
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9985
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.1060

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
tibco.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
energyexpo.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb