"Henkel" preia unele mărci de la "Gillette"

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 22 februarie 2006

Compania germană "Henkel" cumpără, prin divizia sa americană "Dial" Corp., unele mărci ale firmei "Gillette", la rîndul său subsidiară a "Procter & Gamble". Este vorba despre mărci de antiperspirante şi deodorante, pentru care plăteşte 420 de milioane de dolari. În 2005, vînzările acestor brand-uri, printre care Right Guard, Soft & Dri şi Dry Idea, au atins 275 milioane de dolari. În urma tranzacţiei, "Henkel" va deveni a treia companie de pe piaţa americană a deodorantelor. "Aceste mărci se potrivesc perfect cu activităţile noastre de bază şi vor determina creşterea profitabilităţii segmentului din care fac parte", declară Hans Van Bylen, vicepreşedinte executiv al "Henkel Cosmetics/Toiletries".

Tranzacţia trebuie să obţină aprobarea autorităţilor de reglementare, însă cele două companii aşteaptă să-şi finalizeze afacerea înainte de sfârşitul primului trimestru din acest an.

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

24 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0692
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3149
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4297
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8424
Gram de aur (XAU)Gram de aur466.4699

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb