IBM combină arhitectura şi expertiza integrării datelor

Comunicat IBM
Ziarul BURSA #Companii #IT / 12 martie 2007

IBM a anunţat că va îmbina expertiza sa de lider în industrie, în ceea ce priveşte arhitectura orientată spre servicii (Service Oriented Architecture - SOA), şi managementul informaţiei, pentru a ajuta clienţii să acceseze mai uşor informaţii şi pentru a oferi servicii mai bune extrăgând informaţia din aplicaţii individuale şi refolosind-o în interiorul companiei.

Pe măsură ce adoptarea arhitecturii orientate spre servicii creşte, organizaţiile care folosesc acest cadru de distribuţie a informaţiei, bazat pe standarde, vor remarca nevoia de a oferi informaţii integrate operaţional sistemelor şi proceselor de afaceri. Acest fapt garantează utilizarea de informaţii clare şi complete în interiorul afacerii, în timp ce noi informaţii sunt furnizate în timp real. Mai mult de 200 de clienţi la nivel global se bazează deja pe o îmbinare între un software de management al informaţiei si serviciilor şi un software IBM bazat pe arhitectura orientată spre servicii, pentru a realiza beneficiile prelucrării informaţiei ca un serviciu.

Pentru a răspunde acestei tendinţe, IBM îmbină software-ul de management al informaţiei şi arhitectura orientată spre servicii în vederea satisfacerii cererilor în creştere pentru o abordare unitară a unui management eficient şi provocările de afaceri specifice industriei.

Helzberg Diamonds este un astfel de client care foloseşte o arhitectură orientată pe servicii pentru a gestiona proactiv resursele IT şi pentru a îmbunătăţi produsele şi serviciile oferite clienţilor săi. "Prin utilizarea la maximum atât a SOA cât şi a software-ului IBM de integrare a informaţiei, am reuşit să oferim informaţii consolidate către toţi angajaţii noştri," a declarat Greg Backhus, director pentru divizia de stocare date şi sisteme de suport a deciziei, Helzberg Diamonds. "Astfel, compania Helzberg Diamonds a fost capabilă să ofere un nivel ridicat al serviciilor, fapt ce a determinat fidelizarea clienţiilor."

Software-ul şi serviciile IBM vor ajuta la accelerarea procesului de definire şi utilizare a serviciilor informaţionale. Acestea includ o nouă versiune a IBM Service Oriented Modeling and Architecture-SOMA, dezvoltat de IBM Global Business Services, pentru a ajuta clienţii să se dezvolte rapid şi să implementeze o strategie pe termen lung în vederea migrării către o arhitectură orientată pe servicii. IBM a lansat şi WebSphere Information Analyzer, un nou modul pentru IBM Information Server care ajută clienţii să elimine riscul reutilizării datelor eronate. În plus, IBM Information Server oferă noi capabilităţi care completează IBM WebSphere Process Server pentru o mai buna interrelaţionare între informaţii şi procesele de afaceri. O nouă extensie a Rational Data Architect determina valoare adăugată modelelor de date specifice industriei, oferite de IBM.

Prin acest anunţ, IBM ajută organizaţiile să includă mai uşor capabilităţile de integrare în procesele lor bazate pe o arhitectură orientată pe servicii. Acest fapt poate transforma afacerile, oferind un avantaj competitiv prin reducerea timpului necesar generării rapoartelor de vânzări, prin posibilitatea verificării în timp real a inventarului şi a disponibilităţii produselor şi prin îmbunătăţirea timpului de răspuns în asistenţa clienţilor. Iniţiativa IBM Information on Demand ajută clienţii din toate industriile să gestioneze mai bine şi să folosească în avantajul lor informaţiile de afaceri.

"Mulţi manageri încep să recunoască nevoia stringentă a strategiilor informaţionale care să le susţină iniţiativele SOA," a declarat Mike Schroeck, leader of IBM Global Business Services" Business Intelligence practice. "IBM ajută organizaţiile să implementeze strategiile de performanţă a managementului afacerii şi strategiile de inteligenţă operaţională prin aplicarea unei metode mai eficiente a integrării informaţionale care oferă o valoare strategică superioară companiei. Ajutând clienţii să aplice principiile arhitecturii orientate spre servicii şi să folosească software-ul IBM Information Management, organizaţiile pot acumula şi analiza clientul potrivit, produsul şi alte informaţii din surse variate şi pot oferi aceste date în procesul de afaceri - în timp real, pentru a îmbunătăţi luarea de decizii şi performanţa în afaceri."

Un alt client IBM care beneficiază de abilitatea de a garanta claritate, consecventă şi control asupra informaţiilor prin arhitectura sa orientată spre servicii este Austin Energy. Cea de-a 10-a companie publică din domeniul energetic ca mărime se bazează pe arhitectura orientată spre servicii pentru a-şi susţine funcţionalitatea aplicaţiilor în cazul întreruperilor de curent şi a serviciilor de tip call center.

"Arhitectura orientată spre servicii a companiei Austin Energy este construită în jurul a trei componente fundamentale: prezentare, proces şi informaţie ", a declarat Andres Carvallo, purtător de cuvânt, Austin Energy". Viziunea noastră asupra unei companii integrate total şi capabilă să reacţioneze cu posibilităţi de control direct din partea managerilor, partenerilor şi clienţilor a devenit realitate prin IBM Portal Server, IBM Process Server şi IBM Information Server. În alegerea IBM Information Server, ne-am orientat către o colaborare optimă cu celelate middleware-uri pentru a îmbunătăţi flexibilitatea şi receptivitatea proceselor de afaceri şi a nivelului serviciilor oferite clienţilor noştri. O parte esenţială a acestei strategii este asigurarea unei informaţii consistente, actualizate şi clare care să fie disponibilă oamenilor, proceselor şi aplicaţiilor."

Veda Advantage este compania care deţine cele mai multe informaţii referitoare la credite din Australia şi Noua Zeelandă. Majoritatea cererilor de credit din Australia sunt confruntate cu documentele aflate în posesia Veda Advantage. Veda Advantage a implementat o arhitectură orientată pe servici atunci când a trecut de la sistemele informatice clasice la noua infrastructură IT. În cadrul acestui proces compania se bazează pe IBM Information Server pentru a clarifica, transforma şi consolida informaţia din mai multe sisteme într-o imagine generală, pentru a oferi rapoarte de credit mai clare clienţilor săi, pentru a reduce costurile operative şi pentru a face mai uşoară trecerea la noile sisteme.

"Informaţia nu sprijină afacerea noastră - informaţia este afacerea noastră - noi oferim clienţilor noştri un pachet extins de servicii bazate pe informaţie şi soluţii," a declarat Eric Janssens, head of business services, Veda Advantage. "Ca atare, disponibilitatea şi claritatea informaţiei au o importanţă strategică atât pentru clienţii noştri, cât şi pentru clienţii acestora. Noi mărim valoarea informaţiei atunci când o putem filtra, standardiza şi îmbogăţi comparativ cu ce ne este oferit brut de mai mult de 3000 de furnizori. Prin integrarea funcţionalităţii IBM Information Server într-o arhitectură orientată pe servicii, noi dezvoltăm un set de servicii informaţionale pentru a oferi constant informaţii solide. Aceste informaţii sunt distribuite rapid, eficient şi clar în aplicaţii şi procese de afaceri care ajută la gestionarea afacerii noastre şi pe cele ale clienţilor noştri."

Modelele industriale şi software-ul de management al informaţiilor eliberează puterea SOA

IBM Global Business Services lansează o nouă versiune a IBM Service Oriented Modeling and Architecture-SOMA care oferă suport pentru informaţia ca un serviciu. Oferind o schiţă pentru integrarea datelor şi a managementului datelor de bază într-o arhitectură orientată pe servicii, modele ajută organizaţiile să-şi adapteze arhitectura în funcţie de obiectivele de afaceri, cum ar fi reducerea timpului deschiderii unor noi conturi, prin legarea proceselor de afaceri de aplicaţiile aferente şi prin legarea informaţiilor de serviciile aferente. Acest lucru se realizează prin încorporarea funcţionalităţii IBM Information Server, IBM WebSphere Customer Center, IBM WebSphere Product Center şi Rational Data Architect.

Pentru a ajuta la distribuţia conţinutului informaţiei în arhitectura orientată pe servicii, noul WebSphere Information Analyzer filtrează informaţia şi înţelege calitatea şi conţinutul bazelor de date, generând simultan o hartă cu informaţii despre sistemele de baze de date, eliminând astfel riscul refolosirii datelor eronate în interiorul companiei. În plus, noile servicii informatice ale IBM WebSphere Process Server valorifica datele integrate din IBM Information Server, pentru rezolvarea rapidă şi susţinerea capabilităţilor variate din cadrul unor procese de afaceri. Acest fapt permite utilizatorilor accesul la serviciile de navigare, vizualizare şi refolosire a informaţiilor, asigurând o interacţiune eficientă între serviciile de internet şi sarcinile datelor integrate.

Noua soluţie Enterprise Model Extender pentru IBM Rational Data Architect ajută organizaţiile care activează în domeniul bancar, pe pieţele financiare, în domeniul asigurărilor, retail, cele care activează în domeniul sănătăţii şi în industria telecomunicaţiilor să eficientizeze la maximum utilizarea IBM Industry Data Models. Acestea ajută la accelerarea dezvoltării serviciilor informaţionale din IBM Information Server.

Disponibilitate

Versiunea 3 a IBM Service Oriented Modeling and Architecture este disponibilă prin IBM Global Business Services. IBM Enterprise Model Extender pentru Rational Data Architect va fi disponibil începând cu luna martie, pentru IBM Banking Data Warehouse. The Insurance Information Warehouse va fi lansat din iunie. IBM WebSphere Information Analyzer va disponibil în martie prin IBM şi partenerii de afaceri IBM.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay
ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
E.ON

Curs valutar BNR

26 Ian. 2021
Euro (EUR)Euro4.8746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0195
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5190
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4869
Gram de aur (XAU)Gram de aur239.1954

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Hidroelectrica
The Diplomat-Bucharest Awards Gala 2021
Video
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro