Comerciantul danez de mobilă JYSK Group a obţinut, anul trecut, o cifră de afaceri de 2,8 miliarde de euro, în creştere cu 10% faţă de 2013, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Câştigurile companiei dinainte de dobânzi şi impozite (EBIT) s-au ridicat la 396,5 milioane de euro, în avans cu aproape 25% comparativ cu anul precedent.
Evoluţia s-a datorat, în principal, investiţiilor masive în programele interne de training, creşterii substanţiale a activităţilor orientate către client, precum şi celei a investiţiilor în marketing. Alt element favorabil a fost reprezentat de investiţiile considerabile în comerţul electronic şi activităţile online, în general.
În 2014, grupul JYSK a deschis peste 100 de magazine noi şi deţine în prezent peste 2.200 de puncte de desfacere, preconizând o dezvoltare similară pentru 2015. Recent, JYSK a anunţat că va deschide magazine în Grecia şi Muntenegru. Astfel, până anul viitor, grupul va avea magazine în 38 de ţări.