LEROY MERLIN:Comenzile telefonice au devenit unul dintre cele mai utilizate canale de cumpărături

G.U.
Companii #Construcţii / 08 aprilie

Comenzile telefonice au devenit unul dintre cele mai utilizate canale de cumpărături

Potrivit Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, în decursul unui an de la lansare, serviciul de comenzi telefonice a devenit un canal de cumpărături popular, în special în rândul lucrătorilor în construcţii. Astfel, meseriaşii care au rapid nevoie de produsele solicitate, economisesc timp prin comandă telefonică şi ridicare rapidă din magazin sau livrare la domiciliu, beneficiind de consiliere promptă prin telefon şi de un plus de siguranţă la cumpărături, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Cele mai comandate produse prin această modalitate sunt din categoria materialelor de construcţii.

Implementată iniţial în luna martie 2020 ca o soluţie de siguranţă pentru a evita aglomerarea din magazine pe perioada Stării de Urgenţă, comanda telefonică s-a dovedit a fi o opţiune foarte bine primită la nivelul întregii ţări.

"Pandemia de COVID-19 a influenţat obiceiurile noastre de cumpărare, consumatori şi companii deopotrivă, producând schimbări orientate către creşterea eficienţei şi siguranţei în relaţia dintre afacerea care vinde bunurile şi clientul care le achiziţionează. Implementarea acestui concept de vânzare la distanţă, mai precis comenzile prin telefon, a fost răspunsul nostru strategic la aceste circumstanţe fără precedent. Această decizie s-a dovedit a fi nu doar o soluţie relevantă pentru retail, ci şi un serviciu cu valoare adăugată ridicată pentru clienţii noştri care au adoptat rapid această metodă de cumpărare", a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin Romania.

Conform comunicatului, pe lângă faptul că această modalitate de comandă este utilă meseriaşilor care au nevoie de soluţii rapide pentru şantierele în care îşi desfăşoară activitatea sau pentru pasionaţii de decoraţiuni, serviciul de comandă telefonică vine şi în sprijinul persoanelor în vârstă care nu utilizează instrumente de plată digitale. De asemenea, reprezintă o opţiune în plus pentru persoanele cu dizabilităţi sau pentru cei care nu locuiesc în apropierea unui magazin Leroy Merlin.

"Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestei soluţii este modul în care construieşte şi întăreşte relaţiile cu clienţii, deoarece implică o interacţiune directă între client şi angajaţii magazinului. Mai mult, permite clienţilor să facă achiziţii de oriunde şi oricând au nevoie. Chiar dacă folosesc opţiunea de comandă telefonică pentru a face cumpărături mai mici, faptul că interacţionează în mod constant cu un comerciant are un efect puternic asupra comportamentului clienţilor", a adăugat Frederic Lamy.

Serviciul de comenzi telefonice cu ridicare din magazine sau cu livrare la domiciliu este disponibil în toate cele 18 unităţi Leroy Merlin din ţară. Pentru a putea plasa telefonic o comandă, clienţii trebuie să selecteze magazinul preferat pe website-ul retailerului, din secţiunea Magazinul Meu, să parcurgă categoriile de produse şi să aleagă produsele pe care vor să le cumpere, notând codul unic aflat sub denumirea fiecărui produs. Produsele disponibile sunt doar cele semnalizate cu un buton dedicat, pe fundal verde, notează sursa citată. Ulterior, aceştia trebuie să apeleze numărul de telefon 2244, urmând să fie preluaţi de către un consilier care se va ocupa să plaseze comanda. În cazul ridicării personale din magazine, produsele vor fi pregătite în maximum 4 ore de la plasarea şi confirmarea comenzii telefonice. Programul punctului dedicat ridicării comenzilor este identic cu programul magazinului ales. Mai multe detalii despre procesul de comandă telefonică pot fi consultate aici: https://www.leroymerlin.ro/comanda-telefonica.

Această soluţie a fost implementată cu succes şi în alte ţări în care compania îşi desfăşoară activitatea, cum ar fi Spania sau Brazilia.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Videoconferinţa “Codul Insolvenţei”
Dtlawyers
Apanova
BTPay
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale

Curs valutar BNR

09 Apr. 2021
Euro (EUR)Euro4.9212
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1382
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4671
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6712
Gram de aur (XAU)Gram de aur232.3306

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Garanti BBVA
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro