Conferinţa BURSA “FONDURILE EUROPENE”Conferinţa BURSA “FONDURILE EUROPENE”

LUCIAN SĂVOIU, ORGANIZATOR:"Festivalul Sâmbăta X3 - oportunitate pentru dezvoltarea turismului în Ţara Făgăraşului"

GEORGE MARINESCU
Ziarul BURSA #Companii #Turism /

Lucian Săvoiu, principalul organizator al evenimentului, ne-a declarat: "Ne dorim să creionăm un festival care să aducă împreună familiile, un festival unde pot veni să se bucure de muzică, mişcare, natură, dar şi de siguranţă şi de o atmosferă liniştită".

Lucian Săvoiu, principalul organizator al evenimentului, ne-a declarat: "Ne dorim să creionăm un festival care să aducă împreună familiile, un festival unde pot veni să se bucure de muzică, mişcare, natură, dar şi de siguranţă şi de o atmosferă liniştită".


Grădina Ielelor, din localitatea braşoveană Sâmbăta de Sus, îşi va deschide porţile, în perioada 26-28 iulie, când va găzdui prima ediţie a Festivalului Sâmbăta X3. În cadrul festivalului vor fi îmbinate elemente de entertainement şi lifestyle, muzică live, gas-tronomie românească, sport şi activităţi în aer liber, activităţi culturale, de protecţie şi conservarea mediului, de res-ponsabilitate socială.

Lucian Săvoiu, principalul organizator al evenimentului, ne-a declarat: "Ne dorim să creionăm un festival care să aducă împreună familiile, un festival unde pot veni să se bucure de muzică, mişcare, natură, dar şi de siguranţă şi de o atmosferă liniştită. În peisajul festivalurilor, cred că este nevoie de un astfel de concept, deoarece în acest moment sunt foarte multe festivaluri de nişă, fie că vorbim despre muzica house, electric music sau rock. Noi oferim practic o alternativă pentru întreaga familie".

Principalele puncte de atracţie în cadrul acestui nou festival, la a cărui primă ediţie sunt aşteptate să participe peste 5000 de persoane, vor fi competiţiile de alergare montană, cross, mountain bike şi airsoft.

Competiţiile sportive se vor des-făşura pe suprafaţa a trei localităţi: Sâmbăta de Sus, Lisa şi Drăguş, într-un areal natural de peste 1000 de hectare. Cursele de alergare montană şi cross sunt concepute pentru diferite distanţe şi adaptate pentru diferite grupe de vârste, astfel încât întreaga familie să facă mişcare şi să se bucure de aerul curat de munte. Pentru copii şi pentru amatorii de distracţie, organizatorii au pregătit o cursă de 1 km şi o cursă intitulată Family Music Run, care se va desfăşura pe 3 km, pe ritmuri muzicale. În funcţie de gradul de pregătire, ceilalţi participanţi la festival se pot înscrie la una dintre cele două curse de alergare montană - 10 km şi 21 km(semi-maraton). Partenerul oficial al curserlor de alergare montană şi de cross este Federaţia Română de Atletism, iar fiecare participant va primi câte un kit de cursă din partea organizatorilor şi sponsorilor.

Cursele de mountainbike se vor des-făşura pe trasee de 20 şi 40 de km, cu diferite grade de dificultate ce sunt menite a spori intensitatea competiţiei.

Pentru iubitorii de adrenalină, organizatorii au pregătit o competiţie de Airsoft, în stil militar, din care nu vor lipsi tragerile la ţintă fixă, o cursă cu obstacole în echipă de 5 trăgători. Noutatea acestei competiţii de airsoft o reprezintă faptul că fiecare echipă va fi nevoită să care pe o targă pe un membru al acesteia, pe toată durata cursei, inclusiv la obstacolele pe care participanţii vor fi nevoiţi să le treacă.

Şi copiii se vor putea bucura de un traseu cu diferite obstacole pregătite pentru ei de către organizatori. Cei mici vor fi ajutaţi să depăşească obstacolele şi să deprindă tainele militare de către membrii Invictus Team România.

În afara competiţiilor, care se vor desfăşura în mai multe locaţii, în Grădina Ielelor, pe o suprafaţă de 60.000 metri pătraţi, vor avea loc mai multe evenimente. Vor fi amenajate două scene - una de zi şi una de noapte - pe care vor evolua mai multe trupe. Organizatorii au pregătit un concurs pentru trupele care cântă cover-uri, iar formaţia care va câştiga competiţia va avea asigurată sponsorizarea realizării unui videoclip pentru o piesă proprie.

Fiecare seară de muzică live se va încheia cu muzică folk, iar între orele 1:00 şi 3:00, în fiecare noapte, DJ-ii vor pune muzică ambientală sau jazz pentru persoanele care doresc să prelungească distracţia târziu în noapte.

Printre trupele care vor concerta live la festivalul Sâmbăta X3 se numără Cargo, Zebbra şi Rua.

În cadrul festivalului va avea loc şi un concurs de grafitti. Cei cinci participanţi la concurs vor fi aleşi în urma numărului de like-uri pe care le primesc în luna iunie lucrările lor postate pe pagina de facebook a eve-nimentului.

Menţionăm că Grădina Ielelor, locul unde se va desfăşura evenimentul, este dotată cu o zonă de campare gratutită pe o suprafaţă de 15.000 metri pătraţi (unde pot fi amplasate 1500 de corturi), cu energie electrică, iluminat perimetral şi iluminat ambiental, cu instalaţie de canalizare şi o staţie de epurare de 15 mc, cu un punct de prim ajutor şi cu paza asigurată de o firmă de specialitate atât în interior, cât şi în exterior. Pentru cei care doresc să se deplaseze la festival cu maşina personală, în imediata vecinătate a Grădinei Ielelor este amenajată o parcare gratutiă.

Organizatorii precizează că au încheiat parteneriate cu companii care vor închiria în cadrul locaţiei, celor care nu doresc să îşi aducă de acasă: corturi pentru campare, biciclete pentru mountain bike şi echipamente complete de airsoft.

De asemenea, în cadru locaţiei vor fi mai multe baruri, foişoare, zone de relaxare, zone amenajate pentru copii, duşuri şi toalete. Pentru adulţi, vor mai fi amenajate smoke-zone (unde vor fi diferite tipuri de narghilea) şio zonă de degustare de băuturi alcoolice, în care minorii vor fi împiedicaţi să intre de către persoanele amplasate la intrare în aceste locaţii.

Un alt punct de atracţie va fi cel oferit de cortul amenajat de muzeografii de la Cetatea Făgăraşului, obiectiv care, prin intermediul Primăriei municipiului Făgăraş este unul dintre partenerii festivalului de la Sâmbăta de Sus.

Gheorghe Sucaciu, primarul municipiului Făgăraş, ne-a declarat: "Festivalul Sâmbăta X3 reprezintă o oportunitate pentru dezvoltarea turismului în zona cunoscută drept Ţara Făgăraşului. În această zonă, la ora actuală, nu are loc niciun eveniment de o asemenea anvergură, iar acest festival din Grădina Ielelor va pune în valoare întreaga zonă turistică şi va aduce un plus de valoare pentru comunităţile locale din apropiere".

Lucian Săvoiu, principalul organizator al acestui festival a precizat: "Colaborarea cu comunităţile locale va duce la dezvoltarea locurilor de cazare, la creşterea economică a acestor localităţi şi chiar la crearea de noi locuri de muncă. Dorim ca într-o perioadă scurtă de timp să internaţionalizăm acest festival şi, de ce nu, fiecare eveniment sportiv din cadrul festivalului, să aibă propria desfăşurare şi chiar propria organizare. Este un proiect pe termen lung, de care vor beneficia toţi locuitorii Ţării Făgăraşului".

În privinţa siguranţei copiilor, aceştia vor primi la intrare o brăţară de identificare pe care va fi trecut numele unuia dintre părinţii cu care participă la festival şi numărul de telefon al aces-tuia. De asemenea, la intrare, vor fi amplasate camere de monitorizare pentru a se şti în fiecare moment ce persoane au intrat şi au ieşit din perimetrul împrejmuit al Grădinii Ielelor. Totodată, pentru a evita orice neplăcere, peste 100 de voluntari vor fi gata să intervină oricând, să îi îndrume sau să îi ajute pe participanţii la festival, cu informaţiile necesare.

Activităţile comerciale care se vor desfăşura în Grădina Ielelor vor fi fis-calizate în totalitate. La intrarea în perimetrul festivalului Sâmbăta X3, fiecare participant va putea primi, contracost, mai multe fise necesare pentru achiziţionarea a diferite bunuri şi obiecte din interiorul Grădinii Ielelor. O fisă va fi echivalentul unei sticle de apă, suc sau bere.

Preţul de intrare la acest festival este de 45 de lei pe zi şi de 100 lei - dacă se cumpără abonament pentru cele trei zile. Cu toate acestea, persoa-nele care doresc să participe la festivalul Sâmbăta X3 şi care îşi cumpără din timp bilete, beneficiază de reducere. Până la sfârşitul lunii iunie preţul biletelor pentru cele trei zile de festival este de 75 de lei, urmând ca acesta să urce la 100 de lei, de la 1 iulie.

Localnicii vor beneficia de un preţ al biletelor redus cu 50% şi, conform organizatorilor, din această valoare, 50% se va întoarce în comunitatea locală pentru finanţarea diferitor proiecte educative dedicate copiilor şi tinerilor din Sâmbăta de Sus, Sâmbăta de Jos şi comunele învecinate.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Gala BURSA 2019
Gala BURSA 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS