MAGNOR, companie românească specializată în tranzacţionarea bijuteriilor din aur şi cu diamante, electronicelor şi produselor de lux pre-owned, comunică pentru primul semestru din 2025 o cifră de afaceri dublă şi profituri de aproape trei ori mai mari comparativ cu primul semestru de anul trecut, conform unui comunicat remis redacţiei.
În prima jumătate a anului, cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 90%, ajungând la 115 milioane lei în 2025, de la 61 milioane de lei în 2024. Profitul net a înregistrat o valoare de aproape trei ori mai mare în primele şase luni din 2025, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, acesta a ajuns la 8,4 milioane lei în 2025, de la 3,5 milioane de lei în 2024, reflectând o creştere de 141%.
În ceea ce priveşte profitabilitatea operaţională (EBITDA), aceasta a ajuns la 12,4 milioane lei în prima jumătate din 2025, de la 5,2 milioane de lei în 2024, marcând o creştere de 138%.
„Rezultatele obţinute în primul semestru al acestui an confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare, respectiv perseverenţa şi dedicarea cu care echipa MAGNOR a urmat-o. Creşterea accelerată a cifrei de afaceri şi a profitabilităţii ne oferă premise solide pentru a continua în acelaşi ritm dezvoltarea companiei noastre, estimând pentru finalul anului o cifră de afaceri de 250 milioane lei şi 27 milioane lei EBITDA”, spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului cu acţionariat românesc.
Investiţii strategice în prima jumătate a anului
Performanţele se datorează unui cumul de decizii de business şi acţiuni întreprinse în ultimii ani. De la amplul proces de rebranding până la investiţii în zona de e-commerce şi extindere teritorială, compania rămâne fidelă valorilor care îi guvernează activitatea desfăşurată la cele mai înalte standarde.
MAGNOR şi-a extins prezenţa online prin continuarea investiţiilor în platformele de tranzacţionare magnorshop.ro şi magnor.ro, oferind unui număr tot mai mare de clienţi confortul accesării de la distanţă a serviciilor şi produselor sale. În acelaşi timp, s-a demarat procesul de reconfigurare a reţelei de magazine din Bucureşti şi din ţară, potrivit unui concept de design modern, care pune accent în primul rând pe interacţiunea cu clienţii şi experienţa acestora din spaţiile comerciale MAGNOR.
Compania a deschis, an de an, noi magazine în Bucureşti şi în ţară şi a continuat să se extindă la nivel naţional şi în 2025. Primul magazin MAGNOR din Timişoara şi-a deschis uşile publicului în primele luni ale acestui an.
MAGNOR, obiective ambiţioase pentru a doua jumătate a anului
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, obiectivele MAGNOR vizează continuarea investiţiilor în digitalizare şi eficienţă operaţională, consolidarea reţelei de magazine existente, menţinerea strategiei de expansiune prin dezvoltarea în zone strategice, precum şi consolidarea şi extinderea portofoliului de servicii.
„Credem că succesul nu se măsoară doar în cifre, ci şi în modul în care reuşim să facem o diferenţă în viaţa oamenilor. De aceea, ne dorim să construim experienţe tot mai personalizate şi flexibile pentru clienţi, să investim în soluţii digitale care le fac viaţa mai simplă, mai sigură şi să ne implicăm în proiecte care sprijină educaţia şi dezvoltarea comunităţilor. Pentru noi, creşterea sustenabilă înseamnă echilibrul dintre performanţă economică şi responsabilitate socială”, mai spune CEO-ul MAGNOR, Cosmin Popovici.
Opinia Cititorului