Compania "Plastsistem", membră a Grupului "Teraplast" ce activează pe pieţele de panouri sandwich şi structuri metalice zincate, îşi schimbă denumirea în "TeraSteel", pentru a marca "o nouă etapă în dezvoltarea companiei", informează "TeraSteel" prin intermediul unui comunicat de presă.
Comunicatul precizează: "Anul acesta se împlinesc 10 ani de la demararea producţiei de panouri sandwich, perioada în care compania a evoluat de la locul 11 în piaţă, la poziţia a două, cu o cota de aproximativ 20% din piaţă de panouri cu spumă poliuretanică. În plus, compania este începând din 2015 liderul pieţei de structuri metalice zincate".
Dorel Goia, Preşedinte al Consiliului de Administraţie a afirmat: "Ne dorim că toate reuşitele din ultimii 10 ani să fie marcate de o nouă identitate vizuală şi un nou nume, care să evidenţieze ceea ce facem şi nouă etapă în care intrăm. «TeraSteel» este un lider pe piaţă internă şi îşi propune să devină un jucător important la nivel regional. Suntem parte a Grupului «Teraplast», iar nouă denumire va evidenţia acest aspect".
Grupul "Teraplast" include compania "TeraPlast", subsidiara "TeraSteel" (fosta "Plastsistem"), subsidiara "TeraGlass" (începând cu aprilie 2015), subsidiara "Teraplast Logistic" (începând cu iunie 2016) şi "Politub" (entitate controlată în comun).
"TeraSteel" rulează o cifră de afaceri anuală de peste 25 de milioane de euro, peste 30% din această valoare fiind realizată pe pieţele externe. Compania exportă în Ungaria, Cehia, Bulgaria, Ucraina, Slovacia, Republica Moldova.
Grupul "Teraplast" un procesator de PVC din ţara noastră şi unul dintre cei mai importanţi producători de materiale pentru piaţă construcţiilor şi instalaţiilor. Portofoliul de produse al grupului este structurat pe şase linii de business: instalaţii şi amenajări, profile tâmplărie, granule, panouri termoizolante, structuri metalice zincate şi tâmplărie termoizolantă.
Facilităţile de producţie ale companiilor din grup sunt localizate în Parcul Industrial "Teraplast", dezvoltat pe o suprafaţă de peste 200.000 de metri pătraţi, în extravilanul municipiului Bistriţa. În perioada 2007-2014 grupul "Teraplast" a investit peste 260 de milioane de lei în dezvoltarea şi modernizarea capacităţilor de producţie, dar şi în extinderea portofoliului de produse.