Produsele ecologice Philips au atins anul trecut un sfert din totalul vânzărilor

F. A.
Companii #Bunuri de Larg Consum / 2 martie 2009

Philips a anunţat o creştere a vânzărilor de produse ecologice de până la 25% din totalul vânzărilor în 2008, comparativ cu 20%, în 2007, informează un comunicat al companiei.

Prin programul Eco Vision4, Philips şi-a fixat drept obiectiv creşterea vânzărilor de produse ecologice la 30% din totalul vânzărilor, până în 2012, în condiţiile în care a lansat 91 de noi astfel de produse, cu 72% mai mult decât în anul anterior.

Pentru a consolida programul EcoVision, Philips a anunţat iniţiative suplimentare de reciclare, bazate pe principiul responsabilităţii individuale a producătorului.

În India, Brazilia, Argentina şi China, Philips va implementa un sistem de colectare şi reciclare eficient din punct de vedere al costurilor, bazat pe voluntariat, lucrând împreună cu partenerii pentru a dezvolta o platformă bazată pe integrarea costurilor reciclării în costul produsului.

În 2008, Philips a investit 282 de milioane euro în inovaţii ecologice şi a realizat o reducere cu 5% a propriilor emisii de dioxid de carbon.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

06 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0422
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4152
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3743
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9763
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.4646

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
aiiro.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb