Ţara noastră are nevoie de mai multe centre de informare şi promovare turistică

Ziarul BURSA #Companii #Turism / 15 martie 2004

Numărul centrelor de informare şi promovare turistică din România este redus faţă de necesarul zonelor de interes turistic, a apreciat vineri Octavian Arsene, consilier în Ministrul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului (MTCT). Bucureşti, Braşov, Cluj Napoca sînt numai cîteva din marile oraşe ale ţării în care turiştii nu pot obţine, prin reţele specializate, informaţii despre turismul cultural. De asemenea, acest aspect se regăseşte în zonele Haţeg, Nordul Olteniei, Sălaj.  

Parteneriatul între autorităţile publice locale şi MTCT pot extinde această reţea de informare atît pe componenta de prezentare a oraşelor, cît şi pe cea a prezentării zonelor etnoculturale. Pe cea de a doua componentă, România are regiuni care se constitue în adevăraţi "lideri europeni": Ţara Moţilor, Ţara Chioarului, Ţara Oaşului, Mărginimea Sibiului, Bucovina, Horezu.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0320
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3665
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3715
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9148
Gram de aur (XAU)Gram de aur480.7983

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb